🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26059.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

غوطه‌ور سازی در مایع چگونه دمای قطعات کامپیوتری را کاهش می‌دهد؟

یکی از عناصر ثابت در نمایشگاه های کامپیوتر سیستم هایی‌ هستند که دفع حرارت در آنها نه با فن یا هیت سینک بلکه از طریق غوطه ور سازی قطعات در مایع صورت می گیرد. این ...

یکی از عناصر ثابت در نمایشگاه های کامپیوتر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - سیستم هایی‌ هستند که دفع حرارت در آنها نه با فن یا هیت سینک بلکه از طریق غوطه ور سازی قطعات در مایع صورت می گیرد. این سیستم ها نه تنها با دفع حرارت کارایی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - را افزایش می دهند، بلکه در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و دوام قطعات را نیز بهبود می بخشند.

یکی از رایجترین فناوری های خنک - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - کنندگی از طریق مایعات «سرمایش دو فازی با غوطه ور - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - سازی در مایع» (2PILC) است که در آن سرور در مایعی با نقطه جوش پایین غوطه ور می شود. این مایعات نه آب یا روغن بلکه مواد ارگانیکی مثل 3M Novec یا فلورینت با دمای جوش ۵۹ درجه سانتیگراد هستند که حرارت را از سیلیکون جذب - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - کرده و دفع می کنند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان

ساز و کار این رک بدین ترتیب است که پس از جذب حرارت مایع به جوش آمده و بخار می کند. در این همرفتی مایعات سردتر جای بخش بخار شده را می گیرند. بخار آب هم پس - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - از برخورد به صفحه سرد یا لوله آب میعان کرده و دوباره به سیستم وارد می شود.

واضح است که این مایعات یونیزه نیستند و الکتریسیته را منتقل نمی کنند. علاوه بر این گران روی یا ویسکوزیته متوسط آنها - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - به تسهیل روند همرفتی کمک می کند. در برخی سیستم ها با بهبود همرفتی به پشتیبانی از TDP بالاتر کمک می کنند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان

یکی از جالبترین سیستم های مبتنی بر 2PILC که توسط TMGcore طراحی شده پلتفرم OTTO است که اجازه ساخت پایگاه داده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - های ۶۰ کیلو واتی در فضایی ۱.۵ مترمربعی را می دهد. تنها - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - کاری که مشتری باید انجام دهد فراهم کردن برق، مایع و اتصال سیستم به شبکه است.

از دیگر مواردی که شرکت ها به استفاده از 2PILC علاقه نشان داده اند باید به سیستم - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - های رمزنگاری و هم پردازنده های فوق متراکم اشاره کرد. افزایش محبوبیت سرمایش از طریق غوطه ور سازی باعث شده بسیاری از شرکت ها از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - جمله تولید کننده های مدار تغذیه VRM محصولات خود را با 2PILC سازگار کنند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان

بخش اعظم انرژی مصرف شده در دیتاسنترها صرف راه اندازی سیستم های سرمایشی می شود. کارایی این سیستم ها با تقسیم میزان انرژی ورودی به دیتاسنتر بر توان لازم برای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - راه اندازی کامپیوترها محاسبه می شود. این میزان که PUE نام دارد در سال ۲۰۱۸ به صورت میانگین ۱.۵۸ برآورد شده است.

PUE دیتاسنترهای با سیستم خنک کنندگی مایع گاهی به ۱.۱ تا ۱.۰۵ هم می رسد اما سیستم های مبتنی بر 2PILC مدعی دستیابی به PUE حدود ۱.۰۲۸ هستند که فوق العاده به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - نظر می رسد. با این وجود فناوری به کار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - رفته برای توسعه رک 2PILC احتمالا باعث می شود قیمت آنها به مراتب از رک های استاندارد بیشتر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone