🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26045.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

دبیر انجمن فین‌تک ایران: قطع اینترنت باعث از بین رفتن آخرین امیدها به حوزه فین‌تک است

«مهدی عبادی»، دبیر انجمن فین‌تک ایران اعتقاد دارد اتفاقاتی مانند قطع اینترنت و از سوی دیگر فرآیند کند رگولاتوری، باعث می‌شود تا آخرین امیدها به حوزه فین‌تک در ایران از بین برود. او در گفتگو ...

«مهدی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - عبادی»، دبیر انجمن فین‌تک ایران اعتقاد دارد اتفاقاتی مانند قطع اینترنت و از سوی دیگر فرآیند کند رگولاتوری، باعث می‌شود تا آخرین امیدها به حوزه فین‌تک در ایران از بین برود. او در گفتگو با دیجیاتو اشاره - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - می‌کند که قطع - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - اینترنت باعث شد تا فین‌تک برای - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - سرمایه‌گذاران، به شدت حوزه‌ای خطرناک و پر ریسک به نمایش کشیده شود؛ حوزه‌ای که پیش از این نیز به دلیل سطح بالا و روند - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - کند قانون‌گذاری، جذب سرمایه بسیار کمتری از سایر بخش‌های استارتاپی در ایران داشته است.

عبادی در پاسخ به این سوال که قطع اینترنت چه اثراتی بر آینده فین‌تک در ایران و ورود سرمایه‌گذار به این حوزه خواهد داشت، می‌گوید:

«فین‌تک یکی از حوزه‌هایی است که به خاطر قانون‌گذاری‌های شدید، سرمایه‌گذار به سختی به سراغ آن می‌آید. به شکل جهانی، بیشترین سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه فین‌تک اتفاق می‌افتد اما در ایران، کمترین سرمایه‌گذاری‌ها در این حوزه بوده است. علت این است که رگولاتوری ما بسیار عقب است. اما از سوی دیگر اتفاق‌هایی مانند قطع اینترنت، ریسک ورود به این حوزه را به شدت برای سرمایه‌گذار افزایش می‌دهد. همه این اتفاقات در حال از بین - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - بردن آخرین امیدها به فین‌تک هستند و آن را به شدت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - تبدیل به یک حوزه‌ای خطرناک و پر ریسک می‌کنند.»

دبیر انجمن فین‌تک می‌گوید در یک هفته ابتدایی قطع اینترنت از ۲۵ - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - آبان ماه، درآمد فین‌تک‌ها حدود ۹۰ درصد کاهش داشته است. او درباره دلایل این اتفاق می‌گوید: «دلیل این موضوع، عدم دسترسی به IPGهای بانک‌ها بوده است. البته این تصور - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - که فکر کنیم فین‌تک، صرفا دسترسی به سرویس IPG است، غلط است. برای مثال بسیاری از استارتاپ‌ها برای لاگین کردن - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - کاربران، از چندین API خارجی استفاده می‌کنند. در دو روز اول، عملاً به دلیل اینکه دسترسی به APIها وجود نداشت، کاربر اعتبارسنجی نمی‌شد. واقعیت این است که برخی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - سرویس‌ها - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - در ایران وجود ندارد یا دست کم با کیفیتی که سرویس خارجی می‌دهد، برابری نمی‌کنند. با توجه به طراحی‌ها و وابستگی‌هایی که در PSPها و بانک‌ها وجود دارد، برآورد ما این است که همه استارتاپ‌های فین‌تک ۹۰ درصد در یک هفته اول قطع اینترنت کاهش درآمد پیدا کرده‌اند.»

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان

او می‌گوید البته برای دست یافتن به آمارهای دقیق‌تر، بهترین منبع، اطلاعات تراکنش‌های IPG در شاپرک است که البته هنوز منتشر نشده. با توجه به اینکه شاپرک این گزارش را به شکل ماهانه و تجمیعی منتشر می‌کند، در چند روز آینده با انتشار این داده‌ها، می‌توان متوجه شد که در کل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - شبکه بانکی چقدر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - کاهش تراکنش وجود داشته است و بر اساس آن می‌توان محاسبه دقیق‌تری از ضرر و زیان مالی فین‌تک‌ها داشت.

با این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - حال تجربه تفکیک اینترنت داخلی و بین‌الملل، این مسئله را به نمایش کشید که شاید در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - آینده باز هم احتمال چنین اتفاقات تلخی به هر دلیلی وجود داشته باشد. اما تکرار اتفاقات مشابه چه اثری بر تمایل استفاده‌ی کاربران از خدمات فین‌تک‌ها خواهد داشت؟ دبیر انجمن فین‌تک در پاسخ به این سوال، به دیجیاتو می‌گوید:

«فین‌تک‌ها مهم‌ترین تفاوتی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - که با سرویس‌های سنتی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - روی اینترنت (سرویس بانک‌ها) دارند، مسئله دسترسی ۱۰۰ درصدی و بهبود تجربه کاربری است. اگر این نوع رفتار تکرار شود، لایه خدماتی که ما در اختیار کاربران قرار می‌دهیم دیگر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - هیچ جذابیتی برای آن‌ها نخواهد داشت. اساساً این مسئله باعث می‌شود تا سرویس‌های آنلاین - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - جذابیت خود را از دست بدهند. از طرفی، این حدس وجود دارد که سرویس‌های فعال روی دستگاه‌های پوز و ATMها دچار اختلال نشده‌اند؛ - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - چراکه یک سرویس فیزیکی هستند که روی سخت‌افزار ارائه می‌شوند. پس اگر اختلال در فضای آنلاین تکرار شود، کاربر هم ترجیح می‌دهد تا فعالیتش را روی سخت‌افزار انجام دهد و دیگر به سراغ فضای آنلاین نرود.»

عبادی می‌گوید اکنون آمارهای تجارت‌ الکترونیکی ایران - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - در مقایسه با سطح جهانی به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - شدت پایین است و سهم خرده فروشی آنلاین از کل بازار خرده فروشی کشور حدود ۱ درصد است؛ در نتیجه با تکرار اتفاقات مشابه، نه‌تنها از این یک درصد فراتر نخواهیم رفت، بلکه سقوط هم خواهیم داشت.

او همچنین اشاره می‌کند که شاید یک روز شبکه ملی اطلاعات بتواند تفکیک بدون اختلالی از اینترنت ایران و بین‌الملل ارائه دهد که البته بیشتر به یک رویا می‌ماند، اما نهایتاً این تفکیک در لایه «شبکه» است نه «سرویس»:

«شاید شبکه ملی اطلاعات بتوانند تفکیک را - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - در لایه شبکه ایجاد کند، اما در لایه سرویس، طبیعی است که ما - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - سال‌ها عقب هستیم و بعید است روزی بتوانیم همه سرویس‌های خارجی را بومی سازی کنیم تا از اینترنت بین‌الملل بی‌نیاز شویم. امروز کسب‌وکارها برای ارائه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - خدمات خود نیازمند سرویس‌های خارجی هستند. علاوه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - بر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - آن، برای توسعه اپلیکیشن‌ها - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کامیاران استان کردستان - به شدت نیازمند سرویس‌های خارجی هستیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone