🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26034.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

رفع باگ عجیب واتساپ که احتمالا سال‌ها از آن بی خبر بودید

واتساپ باگ عجیبی که سال ها از دید بسیاری از کاربران پنهان مانده بود را برطرف کرد. زمانی که اپلیکیشن واتساپ را باز می کنید همانند خیلی از اپلیکیشن ها با صفحه خوش آمدگویی یا ...

واتساپ باگ عجیبی که سال ها از دید بسیاری از کاربران پنهان مانده بود را برطرف کرد.

زمانی که اپلیکیشن واتساپ را باز می کنید همانند خیلی از اپلیکیشن ها با صفحه خوش آمدگویی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کوچصفهان استان گیلان - یا همان صفحه اسپلش اسکرین (Splash Screen) - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کوچصفهان استان گیلان - مواجه می شوید که در آن لوگوی اپلیکیشن به نمایش در می آید.

برخی از کاربران در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کوچصفهان استان گیلان - صفحه خوش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کوچصفهان استان گیلان - آمدگویی پیام رسان واتساپ و سمت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کوچصفهان استان گیلان - چپ لوگو، یک خط عجیب پیدا کرده اند که در تصویر زیر مشاهده می کنید:

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کوچصفهان استان گیلان
با کم کردن کنتراست (راست)، خط به خوبی قابل مشاهده است.

این خط - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کوچصفهان استان گیلان - مرموز اولین بار توسط سایتی به نام WaBetaInfo کشف شده است. این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کوچصفهان استان گیلان - سایت هفته گذشته توییتی در این رابطه منتشر کرد و با زیر سوال بردن این خط، از برطرف نشدن آن توسط تیم توسعه دهنده پیام رسان واتساپ اظهار تعجب کرد.

توسعه دهندگان واتساپ هفته جاری و در جدیدترین آپدیت 2.19.297 نسخه اندروید، این مشکل را برطرف - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کوچصفهان استان گیلان - کردند. البته تیم واتساپ با برطرف کردن این مشکل، مشکلات جدیدی را به وجود آورد.

یکی از کاربران واتساپ پس از دریافت به روز رسانی جدید، تصویری از صفحه خوش آمد گویی آن در توییتر خود قرار داد. این بار خبری از خط مرموز نیست ولی همانطور که در ادامه ملاحظه می کنید، لوگو به سمت چپ متمایل شده و کاملاً وسط نیست:

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کوچصفهان استان گیلان

کاربر دیگری هم تصویر زیر را در توییترش گذاشت که در آن لوگوها و نوشته ها به شکلی نامرتب در تصویر جا خوش کرده اند :

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کوچصفهان استان گیلان

بر اساس گزارش سایت WaBetaInfo، به روز رسانی آینده نسخه بتای واتساپ، قابلیت پیام های - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کوچصفهان استان گیلان - غیب شونده را به این پیامرسان می آورد. این قابلیت جدید در چت های گروهی قابل استفاده است و فقط با تایید مدیر گروه فعال می شود.

پس از به روز رسانی جدید مدیر گروه می تواند با رفتن به قسمت Group Settings، مدت زمان نمایش پیام ها را از بین - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کوچصفهان استان گیلان - یک ساعت، یک روز، یک هفته، یک - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کوچصفهان استان گیلان - ماه و یک سال انتخاب کند. پس از مدت زمان تعیین شده، پیام ها برای همیشه پاک می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone