🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26035.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مرکل از اتحادیه اروپا خواست موضع مشترکی در قبال هواوی اتخاذ کند

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان روز گذشته از کشورهای اروپایی درخواست کرد که رویکردی مشترک را در قبال چین و راه اندازی نسل بعدی شبکه موبایل یعنی 5G توسط هواوی اتخاذ نمایند. بعد از هشدارهای ...

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان روز گذشته از کشورهای اروپایی درخواست کرد که رویکردی مشترک را در قبال چین و راه اندازی نسل بعدی شبکه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - موبایل یعنی 5G توسط - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - هواوی اتخاذ نمایند.

بعد از هشدارهای آمریکا در رابطه با احتمال جاسوسی هواوی برای دولت چین، برخی قانونگذاران آلمانی از تمایل خود برای کنار گذاشتن این شرکت از قراردادهای توسعه شبکه 5G در قاره سبز خبر دادند. البته طبق آنچه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - پیشتر در خبرها خواندید هواوی کلیه ادعاهای مطرح شده توسط - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - واشنگتن را رد کرده است.

مرکل اما می خواهد استانداردهای امنیتی معیار و مبنای تصمیم گیری باشند و نه حذف موردی شرکت ها از قرارداد های تکنولوژی در اروپا.

صدراعظم آلمان در جلسه پارلمان آلمان که برای تصویب بودجه سال جدید برگزار شده بود به قانونگذاران گفت:

یکی از بزرگ ترین خطرات این است که کشورها در اتحادیه اروپا سیاست های - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - خاص خود را در قبال چین داشته باشند و در این صورت سیگنال های مختلفی را به جهانیان نشان خواهند داد. این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - اتفاق نتنها برای چین که برای ما در اروپا نیز فاجعه بار خواهد بود.

مرکل در صحبت هایش خاطرنشان کرد که آلمان و فرانسه باید سعی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - کنند در وهله نخست - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - به رویکردی مشترک دست پیدا کنند و راهکاری برای کل اروپا را تدوین نمایند.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پل سفید استان مازندران

یکی از وزرای فرانسه روز دوشنبه این هفته اظهار داشت که فرانسه در این مورد از ایالات متحده آمریکا پیروی نمی کند و هواوی را از شبکه 5G خود حذف نخواهد کرد اما این قدرت را - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - دارد کلیه سازندگان تجهیزات مخابراتی را با دقت زیر ذره بین قرار دهد تا به تهدیدات امنیتی موجود پی ببرد.

مرکل در ادامه صحبت های خود چنین گفت:

درست است که ما به استانداردهای امنیتی بالایی در توسعه شبکه 5G نیاز داریم اما به همان - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - اندازه که این استانداردها باید برای خودمان روشن باشند باید آنها را با - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - دیگر اعضای اتحادیه اروپا در میان بگذاریم.

کلیه اپراتورهای مخابراتی در آلمان که رابطه تجاری نزدیکی با چین دارند از - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - مشتریان هواوی محسوب می شوند و به آنها هشدار داده شده که هرگونه اعمال محدودیت برای این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - شرکت چینی باعث تاخیر در راه اندازی شبکه های 5G در آلمان می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone