🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26070.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول شد

«مهدی اخوان بهابادی» امروز (۹ آذر) جایگزین «حمید فرهنگ» و مدیرعامل بزرگ‌ترین اپراتور موبایل ایران شد. فرهنگ که دی ماه ۹۶ به عنوان مدیرعامل همراه اول انتخاب شده بود، کمتر از ۲۴ ماه این سمت ...

«مهدی اخوان بهابادی» امروز (۹ آذر) جایگزین «حمید فرهنگ» و مدیرعامل بزرگ‌ترین اپراتور موبایل ایران شد. فرهنگ که دی ماه ۹۶ به عنوان مدیرعامل همراه اول انتخاب شده بود، کمتر از ۲۴ ماه این سمت کلیدی را در اختیار داشت.

اولین حضور اخوان بهابادی در فضای ارتباطات ایران به سال ۱۳۸۸ برمی‌گردد؛ زمانی که او به عنوان معاون آموزش، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - پژوهش و امور بین‌الملل در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مشغول به کار شد. کمتر از یک سال بعد، او قائم‌ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - مقامی وزیر وقت ارتباطات رسید.

مدیرعامل جدید همراه اول، در سال ۱۳۹۰ با حکم رهبری به عنوان یکی از اعضای شورای عالی فضای مجازی منصوب شد و در خرداد ۱۳۹۱، با حکم رییس جمهور وقت، «محمود احمدی نژاد»، به عنوان - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - دبیر شورای عالی فضای مجازی و رییس مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد. اخوان بهابادی در اردیبهشت ۹۷، عنوان «رییس هیات مدیره همراه اول» را از آن خود کرده بود.

از همان ماه‌های اول مدیریت فرهنگ بر همراه اول، چندین بار خبر تغییر او شنیده می‌شد و گزینه‌های مختلفی نیز در این رابطه مطرح شده بودند، اما در نهایت این پست به اخوان بهابادی رسید. اخوان بهابادی دانش آموخته رشته برق (گرایش مخابرات) در مقطع دکترا از دانشگاه تهران است و در سال ۱۳۷۵، رتبه نخست کنکور سراسری را دریافت کرده بود.

فرهنگ در زمان مدیریت خود بر همراه اول، بارها از طرح ویژه‌ و ۵ ساله «تحقق رویای دیجیتال» گفته بود؛ طرحی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - که می‌خواست درآمد همراه اول را تا سال ۱۴۰۱، به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برساند. در واقع این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - طرح حکایت از آن داشت که فرهنگ به عنوان مدیرعامل همراه اول، ماندنی است و برنامه‌های مهمی برای آینده این اپراتور دارد.

آخرین بار او در اردیبهشت ۹۸، در مجمع عمومی سالیانه همراه اول همزمان با ارائه آمارهای مالی از عملکرد سال ۹۷، درباره آینده همراه اول صحبت کرده بود که می‌توانید گزارش دیجیاتو را در این رابطه ببینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone