🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26060.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کدام شرکت بیشترین پتنت های فناوری 5G را در اختیار دارد؟

طبق جدیدترین گزارشات سامسونگ از لحاظ ثبت پتنت های مبتنی بر فناوری 5G، رتبه دوم را در دنیا کسب کرده است. به نقل از مؤسسه تحقیقاتی IPlytics، سامسونگ تاکنون 2846 درخواست اختراع مرتبط با فناوری ...

طبق جدیدترین گزارشات سامسونگ از لحاظ ثبت پتنت های مبتنی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - بر فناوری 5G، رتبه دوم را در دنیا کسب کرده است.

به نقل از مؤسسه تحقیقاتی IPlytics، سامسونگ تاکنون 2846 درخواست اختراع مرتبط با فناوری 5G را در مراکز مالکیت معنوی در سراسر دنیا به ثبت رسانده و از این بابت پشت سر هواوی با 3325 درخواست قرار گرفته است.

دیگر غول فناوری کره جنوبی یعنی ال جی نیز با 2463 درخواست اختراع به جایگاه سوم تکیه زده است. نام تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی از جمله نوکیا، ZTE و اریکسون نیز در بین ده کمپانی اول لیست به چشم می خورند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان

بزرگ ترین تأمین کننده تجهیزات مخابراتی دنیا یعنی هواوی به خاطر تحریم های آمریکا در بازارهای جهانی ضعیف ظاهر شده و همین مسئله باعث شده تا سامسونگ از این فرصت نهایت استفاده را برده و برای حضور پرقدرت در حوزه 5G بیشتر تلاش کند.

ماه اوت سال جاری میلادی، سامسونگ از سرمایه گذاری 152 میلیارد دلاری در سه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - سال آینده برای افزایش رشد خبر داد. این سرمایه گذاری هنگفت در زمینه هایی همچون توسعه هوش مصنوعی، شبکه 5G و حوزه های - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - زیستی و خودرویی انجام شده است. سامسونگ آبان ماه سال گذشته نیز - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - از سرمایه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - گذاری 22 میلیارد دلاری در فناوری 5G و هوش مصنوعی خبر داد.

تحلیلگران می گویند فناوری 5G - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - موبایلی به شبکه ها کمک می کند تا حجم بیشتری از داده ها را با تأخیر کم منتقل کنند که در زمینه های مختلفی از جمله استریم روانتر ویدیوهای باکیفیت، رانندگی خودران و کنترل دقیق تر ربات ها در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - کارخانه ها تأثیرگذار خواهد بود.

با توجه به اینکه پتنت ها اهمیت بالایی در تسلط بر بازارهای تجهیزات شبکه و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - تلفن های هوشمند دارند، می توان گفت که سامسونگ در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - حال حرکت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - در مسیر تبدیل شدن به بازیگر اصلی حوزه 5G است. پیش بینی می شود غیبت هواوی نیز بیش از پیش به رشد سامسونگ در حوزه 5G کمک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دل آرام نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام سایت ***** مایکروفر سامسونگ GE402 شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی اصفهان اصفهان ملک شهر تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone