🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26040.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل: هکرهای دولتی به بیش از ۱۲ هزار کاربر حمله کرده اند

گوگل در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به بیش از 12 هزار کاربر که به عقیده آن طعمه هکرهای دولتی بوده اند، اخطار ارسال کرده است. داده های گروه Threat Analysis Group گوگل نشان ...

گوگل در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به بیش از 12 هزار کاربر که به عقیده آن طعمه هکرهای دولتی بوده اند، اخطار ارسال کرده است.

داده های گروه Threat Analysis Group گوگل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - نشان می دهند که غول موتورهای جستجو بین ماه های ژوئیه تا سپتامبر سال 2019، به کاربران 149 کشور که هدف هکرهای دولتی قرار گرفته بودند، هشدار ارسال کرده است.

هکرها در 90 درصد - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - از حملات با ارسال ایمیل های فیشینگ، به دنبال سرقت نام کاربری و رمز عبور اکانت جیمیل بوده اند. تیم TAG گوگل، بیش از 270 گروه هکری وابسته به دولت ها را در بیش از 50 کشور دنیا - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - تحت نظر دارد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان

گوگل می گوید در بازه زمانی مشابه در سال - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - های 2018 و 2017 نیز هشدارهای یکسانی را برای - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - کاربران ارسال کرده است.

گوگل به کاربران حساس مثل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - خبرنگاران، فعالان حقوق بشر و کمپین های سیاسی توصیه می کند تا در برنامه امنیتی این شرکت به نام - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - Advanced Protection Program ثبت نام کنند که به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - کمک کلیدهای امنیتی فیزیکی، از حساب جیمیل و سایر سرویس های گوگل در برابر حملات هکری و سایبری محافظت می کند. به کمک این قابلیت هکر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - حتی با دانستن - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - پسورد نیز - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - نمی تواند بدون کلید فیزیکی وارد حساب کاربر شود.

تیم Threat Analysis Group گوگل تعداد بیشماری از هکرهای دولتی از جمله گروهی به نام Sandworm را تحت نظر گرفته - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - است. به عقیده دولت آمریکا این گروه توسط دولت روسیه پشتیبانی می شود و - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - مسئول حمله باج افزاری NotPetya در سال 2017 است. همین گروه سال 2018 کاربران اندروید را هدف حملات خود قرار داد.

گوگل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - می گوید گروه Sandworm با ایمیل های فیشینگ که حاوی پیوست های مخربی بوده اند، به توسعه دهندگان اپلیکیشن در اکراین حمله کرده و در یکی از این حملات توانسته توسعه دهنده ای با چندین اپ در گوگل پلی که - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - یکی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - از آنها 200 هزار بار دانلود شده بوده را هک کند. هکرها در ادامه می خواستند با ایجاد در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - پشتی (backdoor) در یکی از اپ ها، آن را در گوگل پلی منتشر کنند که گوگل آنها را شناسایی می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لاله رخسار نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام و عرض ادب وقت بخیر شرکت شما اطبا بندرانزلی بندر انزلی خدمات داره
پاسخ: بله در اطبا بندرانزلی شهر بندر انزلی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر هیمو نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب میتونم یه سوال بپرسم مرکز شما خوش پیک بندرانزلی بندر انزلی سرویس دهی داره
پاسخ: بله در خوش پیک بندرانزلی شهر بندر انزلی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone