🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26032.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی جدیدی که حرکات چهره را در تصویر هر فردی تغییر می دهد

تصور کنید میتوانستید خصوصیات چهره یک شخصیت تاریخی، سیاستمدار و یا مدیرعامل را به شکلی واقعی دستکاری کنید و برای این منظور صرفا به یک وبکم و عکس از شخص مورد نظر نیاز داشتید. پژوهشگران ...

تصور کنید میتوانستید خصوصیات چهره یک شخصیت تاریخی، سیاستمدار و یا مدیرعامل را به شکلی واقعی دستکاری کنید و برای این منظور صرفا به یک وبکم و عکس از شخص مورد نظر نیاز داشتید. پژوهشگران یک شرکت تحقیقاتی کره ای به نام Hyperconnect با کمک تکنیک های پیشرفته - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گیلان استان گیلان - یادگیری ماشینی ابزاری به نام MarioNETte ساخته اند که دقیقا همین کار را انجام می دهد. این محققان ادعا می کنند ابزار مذکور حتی در مواردی که چهره فرد واقعی با چهره - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گیلان استان گیلان - شخصی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گیلان استان گیلان - که قرار است دستکاری شود تفاوت چشمگیر داشته باشد، بهتر از تمامی الگوریتم های توسعه یافته برای این منظور عمل می کند.

ابزارهایی که پیشتر با چنین قابلیتی توسعه یافته اند باید دست کم برای چند دقیقه ای از طریق دیتاهای عظیم آموزش داده شوند و صرفا میتوانند چهره چند شخصیت از پیش تعریف شده را دستکاری کنند.

MarioNETte اما شامل سه مشخصه تازه به شرح زیر است:

  • image attention block (بلوک توجه تصویر)
  • target feature alignment (چیدمان - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گیلان استان گیلان - ویژگی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گیلان استان گیلان - هدف)
  •  landmark transformer (تغییر دهنده نشانه اختصاصی)

attention block امکانی را برای الگو فراهم می کند که موقعیت های مرتبط با خصوصیات فیزیکی نگاشته شده را دنبال کند.target feature alignment یا چیدمان ویژگی هدف مصنوعات، انحراف ها و جمع شدگی ها را کاهش می دهد و landmark transformer نیز بدون - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گیلان استان گیلان - نیاز به دیتای برچسب گذاری شده ژئومتری یا هندسه چهره فرد نخست را با چهره فرد دوم مطابقت می دهد.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گیلان استان گیلان

محققان کره ای برای آموزش و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گیلان استان گیلان - تست MarioNETte از دو مجموعه عکس و فیلم بزرگ مشاهیر و هنرمندان به نام VoxCeleb1 و CelebV استفاده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گیلان استان گیلان - کردند. آنها مدل ها و الگوهای خود را با بیش از ۱۲۰۰ تصویر از چهره هنرمندان در VoxCeleb1 آموزش دادند و سپس با کمک مجموعه ای شامل ۲۰۰۰ عکس که به صورت تصادفی از ۱۰۰ ویدیوی VoxCeleb1 به دست آمده بود و ۲۰۰۰ عکس از CelebV - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گیلان استان گیلان - آن را مورد ارزیابی و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گیلان استان گیلان - آزمایش قرار دادند.

نتیجه چه بود؟ الگوریتم توسعه یافته توسط آنها از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گیلان استان گیلان - کلیه مدل های دیگر به جز PSNR بهتر عمل کرد.

به لطف این تکنولوژی مدرن امید می رود در آینده نه چندان دور تدوینگران ویدیویی امکانی پیدا کنند که با کمترین هزینه و بدون در اختیار داشتن تجهیزات دنبال کننده حرکت چهره شخصیت های مورد نظرشان را به حالات دلخواهشان درآورند. با این حال امکان سوء استفاده از این فناوری نیز چندان بعید نیست و پیش بینی می شود که برخی با کمک آن اقدام به ساخت ویدیوهای دیپ فیک بسیار واقعی نمایند؛ ویدیوهایی که در آنها حالات - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گیلان استان گیلان - چهره افراد در تصاویر و ویدیوها با شخص دیگری جایگزین می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone