🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26017.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

آنر 9X در ایران رونمایی شد؛ میان‌رده پریمیوم آنر برای نسل Z

آنر به شکل رسمی از جدیدترین میان رده پریمیوم خودش یعنی آنر 9X در ایران رونمایی کرد. مراسم رونمایی با حضور خبرنگاران و اینفلوئنسرهای فضای مجازی در هتل المپیک تهران و با شعار «انگار که ...

آنر به شکل رسمی از جدیدترین میان رده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران - پریمیوم خودش یعنی آنر 9X در ایران رونمایی کرد. مراسم رونمایی با حضور خبرنگاران و اینفلوئنسرهای فضای مجازی در هتل المپیک تهران و با شعار «انگار که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران - آینده است» برگزار شد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران

آنر، گوشی جدیدش را پرچمدار میان رده ها می داند. آنر 9X با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی امکانات عکاسی پرچمداران این شرکت مثل آنر ویو 20 (بررسی دیجیاتو) یا آنر 20 پرو (بررسی دیجیاتو) را به دنیای میان رده ها آورده است. در کنار این دوربین حرفه ای، دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دوربین 2 مگاپیکسلی عمق سنج هم قرار گرفته اند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران

پرویز آریا، مدیر ارشد مارکتینگ آنر ایران با اشاره به آمار رشد خیره کننده گروه آنر و تبدیل شدنش به بزرگ ترین برند اینترنتی گوشی در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران - چین، اعلام کرد در حال حاضر آنر جایگاه سوم را در بازار کشورمان در اختیار دارد. این پیشرفت قابل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران - توجه با تمرکز بر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران - گروه جوانان، طراحی جذاب و فناوری های خلاقانه به دست آمده است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران

خانواده آنر X با ترکیب قابلیت های پرچمدار و قیمت مناسب، مجموعه ای از موفق ترین محصولات آنر را تشکیل می دهند. اولین عضو این سری یعنی آنر 5X در سال 2015 با حسگر اثر انگشت و بدنه فلزی معرفی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران - شد. بعد از سه نسل موفق، شاهد عرضه آنر 8X با حداکثر نسبت نمایشگر به بدنه و طراحی چشم نواز بودیم. آنر 8X با فروش بیش از 15 میلیون دستگاه در سطح جهان موفقیت چشمگیری را برای آنر به ارمغان آورد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران

حالا آنر 9X می خواهد این مسیر را ادامه دهد و به همین دلیل با سه تغییر چشمگیر عرضه شده است: طراحی منحصر به فرد، دوربین حرفه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران - ای، و تجربه کاربری فوق العاده. به همین دلیل می توان آنر 9X را یکی از گزینه های اصلی در بازار فوق العاده رقابتی کشورمان در بخش - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران - میان رده های پریمیوم دانست.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران

پرویز آریا در مراسم رونمایی آنر 9X از اکوسیستم کامل آنر برای عصر دیجیتال نیز خبر داد. این اکوسیستم که «N+8+1» نام دارد، گوشی موبایل را محور اصلی زندگی افراد قرار داده و مجموعه کاملی را پیرامون آن شکل می دهد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران

اعضایی که به زودی به این اکوسیستم در کشورمان - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران - اضافه می شوند، مچ بند ورزشی آنر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران - بند 5 و هدفون بلوتوث آنر اسپرت پرو هستند. از ویژگی های مهم آنر بند 5 می توان به پشتیبانی از زبان فارسی، نمایشگر امولد و قابلیت سنجش مقدار اکسیژن خون را برشمرد. هدفون بلوتوث آنر اسپورت پرو هم با درایور 13 میلیمتری حرفه ای، تأخیر فوق العاده کم هنگام بازی و البته شارژدهی 18 ساعته، می تواند به یکی از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران - گزینه های اصلی بازار تبدیل شود.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران

به گفته آریا، به زودی شاهد اضافه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران - شدن اعضای جدیدی مثل اسپیکر بلوتوث آنر مینی، اورلترابوک آنر مجیک بوک و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران - ساعت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران - هوشمند مجیک واچ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران - به این اکوسیستم خواهیم بود.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران

طبق اعلام رسمی آنر، گوشی آنر 9X در دو رنگ آبی و مشکی با پیکربندی 6/128 گیگابایتی به قیمت 3,899,000 تومان در بازار کشورمان به فروش خواهد رسید. آنر بند 5 هم در سه رنگ آبی، مشکی و صورتی، برچسب قیمت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر رامسر استان مازندران - 399,000 تومانی خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اردشیر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام تعمیرگاه شما ابریشم رامسر برای لباسشویی امرسان تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در ابریشم شهر رامسر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone