🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26014.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اولین تاکسی اینترنتی ایران در ۵ سالگی: اسنپ یک میلیارد سفر را پشت سر گذاشت

اسنپ که به تازگی پنجمین سال فعالیت خود را جشن گرفته، آمارهای جدیدی را منتشر کرده که رشد این کسب‌وکار اینترنتی در ۵ سال اخیر را حکایت می‌کنند؛ رشدی که حاکی از انجام یک میلیارد ...

اسنپ که به تازگی پنجمین سال - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - فعالیت خود را جشن گرفته، آمارهای جدیدی را منتشر کرده که رشد این کسب‌وکار اینترنتی در ۵ سال اخیر را حکایت می‌کنند؛ رشدی که حاکی از انجام یک میلیارد سفر و ثبت نام ۲ میلیون راننده در گذر ۵ سال است.

اسنپ در گزارشی که برای رسانه‌ها ارسال کرده خبر می‌دهد که اکنون از طریق این پلتفرم یک میلیارد سفر انجام شده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - است: - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - «روزهای اول همه چیز مبهم بود؛ قدم‌ها آهسته برداشته می‌شد و فضا پر از ابهام بود. تا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - اینکه اولین سفرهای آزمایشی به خوبی انجام شد. حالا دیگر ماجرای راه‌اندازی تاکسی اینترنتی در ایران از رویا فاصله گرفته و تبدیل به یک احتمال شده بود؛ احتمالی که البته بیشتر بعید بود تا قریب. هنوز مشخص نبود که مردم از تاکسی‌های اینترنتی استقبال می‌کنند یا نه. شاید باورش سخت باشد اما از آن روزها فقط ۵سال می‌گذرد و فاصله صفر تا یک میلیارد تنها در ۵ سال طی شده است. اسنپ در این ۵ سال یک میلیارد سفر داشته است.»

آمار مهم دیگری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - که در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - گزارش اسنپ به چشم می‌خورد، ثبت نام ۲ میلیون - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - راننده در این تاکسی اینترنتی است. این گزارش حکایت از آن دارد که اسنپ با ۱۰ راننده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - کارش را آغاز کرده و امروز در ۵ سالگی، ۲ میلیون راننده در این پلتفرم ثبت نام کرده‌اند و ۷۰۰ هزار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - راننده نیز به شکل فعال در آن حضور دارند.

اسنپ می‌گوید که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - پرسفرترین راننده‌اش، با ۲۵ هزار و ۲۱۲ سفر، رکورد بیشترین تعداد سفر را ازآن خود کرده است: «این تعداد سفر را اگر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - تقسیم بر تعداد روزهای ۵ سال کنیم، عدد به‌دست‌آمده شگفت‌انگیز خواهد بود. بر اساس - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - ضرب و تقسیم ما، این راننده در طول ۵سال گذشته - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - به طور میانگین ۱۳ سفر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - در هر روز انجام داده است.»

۳۰ میلیون مسافر

اسنپ می‌گوید اکنون در ۵ سالگی ۳۰ میلیون مسافر دارد؛ عددی که در مقایسه با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - سال - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - گذشته رشدی ۵۰ درصدی داشته است.

از سوی دیگر به گفته اسنپ، مسافری که بیشترین سفر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - را داشته شخصی بوده که تاکنون ۴ هزار و ۲۲۵ سفر با اسنپ داشته است. روابط عمومی اسنپ در همین رابطه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - می‌گوید: «سال گذشته آذرماه، یک معلم موسیقی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - به عنوان پُرسفرترین مسافر اسنپ معرفی شد. این مسافر ۲هزار و ۶۵۶سفر با اسنپ انجام - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - داده بود. جالب اینکه در عرض یکسال این آمار تقریبا ۲برابر شده است.»

بر اساس آماری که اسنپ منتشر کرده، کاربران این تاکسی اینترنتی در مجموع ۳۶۵ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۱۲۴ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالوس استان مازندران - ساعت را در این تاکسی آنلاین سپری کرده‌اند. به بیان دیگر در مجموع ۴۱ هزار و ۷۷۰ سال در اسنپ سپری شده است.

همچنین در این ۵ سال، ۸ میلیارد و ۲۴۶ میلیون و ۴۲ هزار و ۷۵۰ کیلومتر با اسنپ طی شده است: «این رقم معادل بیش از ۱۰هزار و ۶۰۰ بار رفت‌وبرگشت به کره ماه است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone