🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26022.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

۲۳ درصد نوجوانان به گوشی هوشمند خود اعتیاد دارند

بر اساس گفته محققین، از هر ۴ نوجوان یک نفر به استفاده نادرست از گوشی هوشمند دچار است. آن‌ها می‌گویند که این رفتار باعث می‌شود که سلامت روان نیز به شدت در خطر بیافتد و ...

بر اساس گفته محققین، از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - هر ۴ نوجوان یک نفر به استفاده نادرست از گوشی هوشمند دچار است. آن‌ها می‌گویند که این رفتار باعث می‌شود که سلامت روان - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - نیز به شدت در خطر بیافتد و جنبه‌های مختلفی از زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد.

میزان استفاده نوجوانان و کودکان از تلفن‌های هوشمند، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - اخیرا باعث نگرانی‌های بسیاری شده است. با این حال محققین می‌گویند - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - که استفاده بیش از حد از گوشی هوشمند، شاید به خودی خود مضر نباشد. از همین رو، آن‌ها در نظر دارند تا تحقیقات خود را محدود به استفاده از گوشی هوشمند نکنند و در اصل رابطه بین نوجوانان و گوشی هوشمندشان را بررسی کنند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان  استان خراسان

نتایج به دست آمده نشان می‌دهد که ۲۳ درصد از نوجوانان، رابطه‌ای ناکارامد با گوشی همراه خود دارند که به شدت بر سلامت روان آن‌ها تاثیر می‌گذارد. البته تحقیقات مشخص نکرده است که استفاده از تلفن همراه باعث چنین مشکلاتی می‌شود یا خیر. دکتر نیکولا کالک (Nicola Kalk) از داشنگاه کینگ می‌گوید:

به نظر می‌رسد که بخش کوچکی از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - نوجوانان و کودکان الگوهای رفتاری مشخصی دارند که ما آن‌ها را به عنوان نوعی اعتیاد می‌شناسیم. کیفیت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - شواهد موجود مطلوب نیست ولی آن قدر خطرناک است که بسیاری را نگران کند.

محققین برای این منظور، ۴۲ هزار کودک و نوجوان آسیایی، اروپایی و آمریکایی را تحت ۴۱ آزمایش مختلف قرار دادند و نتایج را در مجله علمی ‌BMC Psychiatry چاپ کردند. این محققین از داوطلبین به منظور بررسی فراگیر شدن استفاده ناکارمد از گوشی هوشمند استفاده کردند. همچنین الگو‌های - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - رفتاری مانند مضطرب شدن - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - در صورت نبودن گوشی و همچنین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - نادیده گرفتن فعالیت‌های جانبی به منظور استفاده از گوشی هوشمند را نیز پایش کردند.

با در نظر گرفتن تمامی جوانب، محققین به این نتیجه رسیدند که از هر ۴ کودک و نوجوان، یک نفر در استفاده درست از گوشی هوشمند خود مشکل دارد. همچنین دختر‌های نوجوانی که اواخر دهه دوم زندگی خود را می‌گذرانند، الگو‌های رفتاری به مراتب شدیدتری از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - خود نشان داده بودند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان  استان خراسان

با بررسی داوطلبان، محققین توانستند به این نتیجه برسند - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - که این رفتارها در کودکان ثروتمندتر بیشتر رخ می‌دهد. دلیل آن‌هم دسترسی زودتر به تکنولوژی و گوشی هوشنمد عنوان شده بود. همچنین افرادی که اعتماد به نفس کم‌تری دارند یا احساس تنهایی می‌کنند، وابستگی بیشتری به گوشی هوشمند خود نشان داده‌اند. علاوه بر این، نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - اعتیاد به اینترنت، فیسبوک و خریدهای اینترنتی افراط گرایانه و همچنین اعتیاد به نوشیدنی‌های الکلی و سیگار نیز در این افراد وجود دارد و به نوعی این دو مکمل یکدیگر هستند.

در ادامه نتایج تحقیقات می‌بینیم افرادی که استفاده ناکارامدی از گوشی هوشمند خود دارند، احتمالا دچار افسردگی نیز می‌شوند که شیوع آن، ۳ برابر بیشتر از دیگر بیماری‌های روانی است. علاوه بر افسردگی، اضطراب، استرس - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - و ضعف تحصیلی نیز به عنوان عواقب استفاده نادرست از گوشی هوشمند عنوان - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - شده است.

با این حال گفته می‌شود که بررسی‌ها و مطالعات بیشتری نیاز است تا استفاده از گوشی به اعتیاد نسبت داده شود و برای این منظور باید الگوی‌های رفتاری دیگری نیز مورد بررسی قرار گیرد. - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - همچنین باید دید که آیا این اعتیاد باعث خود آزاری و شیوع دیگر اثرات جانبی اعتیاد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - می‌شود یا خیر.

محققین می‌گویند که فراگیر شدن استفاده از گوشی هوشمند در زندگی روزانه، عواقب ذهنی و روانی به مراتب بدتر از بازی‌های اینترنتی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - دارد. هدف بعدی این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - محققین این است که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - مطمئن شوند آیا استفاده از تلفن هوشمند اعتیاد آور بوده یا کلا استفاده از گجت‌های - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خراسان استان خراسان - این چنینی مشکل زاست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر الیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر یه سوال داشتم شما اطراف رضاشهر خراسان اعزام کارشناس دارید؟
پاسخ: بله در رضاشهر شهر خراسان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone