🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26024.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کشف آسیب پذیری‌های متعدد در پلتفرم جایگزین SMS

محققین حوزه امنیت SRLabs تعدادی آسیب‌پذیری در پلتفرم RCS پیدا کرده‌اند که گریبان بیش از ۱۰۰ ارائه دهنده خدمات همراه را گرفته است. در بعضی از موارد، آسیب‌پذیری‌ها باعث می‌شوند موقعیت مکانی کاربر لو برود، ...

محققین حوزه امنیت SRLabs تعدادی آسیب‌پذیری در پلتفرم RCS پیدا کرده‌اند که گریبان بیش از ۱۰۰ ارائه دهنده خدمات همراه را گرفته است. در بعضی از موارد، آسیب‌پذیری‌ها باعث می‌شوند موقعیت مکانی کاربر لو برود، تداخل در پیامک‌ها و تماس‌‌ها ایجاد شده و همچنین شماره تلفن کاربران جعل شود.

اگر از RCS اطلاع چندانی ندارید، باید بگوییم که جدیدترین تلاش گوگل برای ارائه یک پیام‌رسان جامع که به خوبی با iMessage رقابت کند، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - همین پلتفرم RCS نام دارد. از قابلیت‌های پلتفرم RCS می‌توان به رسید خواندن پیام‌ها، نشانگر در حال تایپ بودن مخاطب و پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف اشاره کرد. گوگل در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - ابتدا تلاش زیادی کرد تا RCS را فراگیر کند اما بعضی از سازندگان گوشی هوشمند مانند سامسونگ، علاقه‌ای به پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - از این پلتفرم نداشته و ترجیح می‌دهند که از پیام‌رسان‌های خود استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تویسرکان استان همدان

با این حال لازم به ذکر است که این پلتفرم خود به تنهایی مشکلی ندارد، بلکه این ارائه دهندگان خدمات همراه هستند که با اعمال نادرست این قابلیت‌ها، باعث بروز مشکلات و ایجاد حفره‌های امنیتی می‌شوند. برای مثال، یکی از این آسیب‌پذیری‌ها به برنامه دیگری اجازه دسترسی به نام کاربری و رمز عبور تایید هویت کاربر را می‌دهد. یا این برنامه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - می‌تواند رمز ۶ رقمی تایید هویت کاربر برای شرکت ارائه‌دهنده خدمات همراه را به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - دست بیاورد.

با این حال SRLabs عنوان نکرده است که کدام آسیب‌پذیری و حفره امنیتی مربوط به کدام ارائه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - دهنده خدمات همراه می‌شود. اما تاکید کرده که این پلتفرم توسط ۱۰۰ ارائه دهنده خدمات همراه در کشور‌های مختلفی در حال پیاده‌سازی و اجراست. یکی از سخنگویان این شرکت می‌گوید:

چیزی که ما پیدا کرده‌ایم، قدمی رو به عقب برای این شرکت‌ها به حساب می‌آید. تمام این مشکلات مربوط به دهه ۹۰ میلادی می‌شود که دوباره در حال معرفی شدن به کاربر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - هستند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تویسرکان استان همدان

همچنین یکی از سخنگویان سازمان GSMA در این رابطه گفته است که یافته‌های شرکت SRLabs - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - طی هفته آینده در اختیار این سازمان قرار می‌گیرد. او همچنین تاکید کرده که شرکت SRLabs از وجود راه‌هایی برای مقابله با این حفره‌های امنیتی وجود دارد و قرار است این راه‌ها به سازمان ارائه شوند. همچنین سازمان GSMA از هرگونه اقدامی که به منظور بهبود امنیت کاربران صورت گیرد، استقبال خواهد کرد.

قرار است که SRLabs - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - یافته‌های خود را در کنفرانس اروپایی Black - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - Hat ارائه کرده و پس از آن، کارهای انجام شده در رابطه با پلتفرم - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - RCS را نیز در کنفرانس DeepSec به عموم نشان دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرزاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام خوب هستید؟ جسارتا شهرک طالقانی تویسرکان لباسشویی امرسان FS08ND هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در شهرک طالقانی شهر تویسرکان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone