🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26013.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

شکست اسپیس ایکس در بازیابی سپر حرارتی فالکون 9 پس از پرتاب موفق

کمپانی اسپیس ایکس روز دوشنبه راکت فالکون 9 و ماهواره حامل آن را از مقر کیپ کاناورال به فضا پرتاب کرد و پیش از تعطیلات آخر هفته ماموریت بزرگ دیگری را با موفقیت انجام داد. ...

کمپانی اسپیس ایکس روز دوشنبه راکت فالکون 9 و ماهواره حامل آن را از مقر کیپ کاناورال به فضا پرتاب کرد و پیش از تعطیلات آخر هفته ماموریت بزرگ دیگری را با موفقیت انجام داد.

دیروز (25 آذر) ساعت 7:10 شب به وقت محلی، راکت فالکون 9 اسپیس ایکس از پایگاه نیروی هوایی کیپ کاناورال (Cape Canaveral Air Force Station) در ایالت فلوریدا به فضا پرتاب شد و ماهواره مخابراتی را در مدار زمین رها کرد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گرگان استان گلستان

سی و سه دقیقه پس از پرتاب، ماهواره ارتباطی ساخت شرکت بوئینگ به نام JCSAT-18 / Kacific-1 از دماغه راکت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گرگان استان گلستان - فالکون 9 جدا شد و پس از قرارگیری در مدار زمین‌ثابت (Geostationary orbit)، ماموریت با موفقیت به پایان رسید.

قسمتی از ماهواره که JCSAT-18 نام دارد پوشش ارتباطی را برای منطقه آسیا-اقیانوسیه فراهم خواهد کرد و بخش دیگر ماهواره با نام Kacific1، کشورهای جنوب شرقی آسیا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گرگان استان گلستان - و جزایر اقیانوس آرام که دسترسی کمی به اینترنت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گرگان استان گلستان - دارند را تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

کمپانی اسپیس ایکس - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گرگان استان گلستان - موفق شد مرحله اول راکت فالکون 9 را به کمک کشتی مهار کند - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گرگان استان گلستان - ولی بازیابی سپرهای حرارتی راکت به کمک کشتی هایی که در اقیانوس آتلانتیک - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گرگان استان گلستان - مستقر شده بودند، با موفقیت همراه نبود.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گرگان استان گلستان
فرود موفقیت آمیز بوستر راکت فالکون 9

اسپیس ایکس با انتشار توییتی اعلام کرد که سپرهای حرارتی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گرگان استان گلستان - راکت مذکور «با فاصله کم» از کشتی های  Ms. Tree و Ms. Chief عبور کردند و نتوانستند روی آنها فرود بیایند. البته این شرکت اضافه کرد که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گرگان استان گلستان - تیم هایی را برای بازیابی سپرهای حرارتی اعزام خواهد کرد و پس از بیرون کشیدن آنها از آب، در مورد استفاده کردن از آنها در ماموریت های آینده تصمیم گیری خواهد کرد.

اواسط مرداد ماه امسال اسپیس ایکس موفق شد سپر حرارتی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر گرگان استان گلستان - راکت فالکون 9 را به کمک کشتی با موفقیت مهار کند. ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس ایکس در آن زمان گفت که با هر بار سقوط سپر حرارتی به دریا این شرکت به طور تقریبی 6 میلیون دلار ضرر می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone