🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26028.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

وانت برقی تسلا سایبرتراک به ناوگان پلیس دبی اضافه می‌شود

پلیس دبی با انتشار توییتی که در آن سایبرتراک با رنگ آمیزی ویژه پلیس به تصویر کشیده، ملحق شدن وانت مریخی تسلا را به ناوگان خود تأیید کرد. ناوگان پلیس شیخ نشین دبی کاربر را ...

پلیس دبی با انتشار توییتی که در آن سایبرتراک - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - با رنگ آمیزی ویژه پلیس به تصویر کشیده، ملحق - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شدن وانت مریخی تسلا را به ناوگان - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - خود تأیید کرد.

ناوگان پلیس شیخ نشین دبی کاربر را یاد بازی نید فور اسپید می اندازد؛ چون در آن اتومبیل هایی همچون بوگاتی ویرون، لامبورگینی اونتادور، فراری FF، استون مارتین One-77، مکلارن 12C و چندین سوپر اسپرت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دیگر به چشم می خورند. اداره پلیس دبی علاقه خاصی به جدیدترین تکنولوژی ها دارد و حتی موتورسیکلت پرنده را هم به خدمت گرفته است.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان

حال «عبدالله خلیفه المری»، فرمانده کل پلیس دبی خبر می دهد که وانت برقی تسلا سایبرتراک پس از ملحق شدن به ناوگان پلیس این شیخ نشین، در مناطقی مثل برج خلیفه و ساحل جمیرا که تراکم توریست ها در آنها زیاد است، به خدمت گرفته خواهد شد.

تسلا - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اول آذر ماه امسال از اولین وانت برقی خود به نام سایبرتراک (Cybertruck) رونمایی کرد. این خودرو با ظاهر سنت شکنانه و زوایای تندش - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به سرعت به تیتر اول خبرگزاری ها تبدیل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شد و خصوصیات - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - فنی فوق‌العاده‌اش زیر سایه ظاهر نامتعارف آن گم شدند.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان

تسلا در مراسم رونمایی از سایبرتراک گاف بزرگی هم داد. در خلال مراسم ایلان ماسک از طراح ارشد تسلا خواست تا برای نمایش مقاومت شیشه نشکن خودرو، با گوی فلزی آن را آزمایش کند که هر دو شیشه جلو و عقب خودرو شکستند و تماشاچیان را در بهت فرو بردند. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ماسک پس از این حادثه در اظهاراتی عجیب، علت شکستن شیشه را توضیح داد.

البته استقبال از وانت برقی تسلا فوق العاده بوده و تنها سه روز پس از معرفی، 200 هزار نفر آن - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را پیش خرید کرده اند. شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت تسلا تنها 2.6 ثانیه است و می تواند بار 1.5 تنی را حمل کرده و محموله 6.5 تنی را بکشد. این خودرو در سه مدل و با شعاع حرکتی 400، 480 و 800 کیلومتری و با قیمت پایه 39900 دلار از اواخر سال 2021 وارد بازار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر طهورا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
یه سوال داشتم طرفای 700 دستگاه خمینی شهر اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در 700 دستگاه شهر خمینی شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone