🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26157.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ناتوانی یا کم‌کاری؛ ۹۵ درصد اکانت‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی حذف نمی‌شوند

خرید و ساخت حساب کاربری جعلی آسان است اما شناسایی و برخورد با آنها به چالشی برای پلتفرم ها تبدیل شده است. شبکه های اجتماعی کوچک و بزرگ از اینستاگرام و فیسبوک گرفته تا توییتر ...

خرید و ساخت حساب کاربری جعلی آسان است اما - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شناسایی و برخورد با آنها به چالشی برای پلتفرم ها تبدیل شده است.

شبکه های اجتماعی کوچک - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و بزرگ از اینستاگرام و فیسبوک گرفته تا توییتر پر از اکانت های جعلی  و بات هایی‌اند که سلامت این پلتفرم ها را تحت تاثیر قرار می دهند. هرچند بارها و بارها وعده مقابله با اقداماتی از این دست از سوی پلتفرم‌ها داده شده اما - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گزارشی جدید نشان می دهد که اراده چندانی برای حذف این حساب ها ندارند.

محققان «مرکز عالی ارتباطات استراتژیک ناتو» اوایل امسال مطالعه ای چهار ماهه را برای بررسی سطح - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پیچیدگی ایجاد شبکه ای از اکانت های فیک و استفاده از آنها در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شبکه های - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اجتماعی ترتیب دادند. این تیم ۳۳۲ دلار را صرف خرید تعاملات غیرواقعی در فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب کردند که در مجموع ۳۵۲۰ نظر، ۲۵۷۵۰ لایک، ۲۰۰۰۰ بازدید و ۵۱۰۰ فالوور را نصیبشان کرد. محققان از این تعاملات برای فعال - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سازی ۱۹ هزار حساب کاربری جعلی استفاده کرده اند که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به منظور تحقیق و پیشبرد اهداف مد نظرشان در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده بودند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان

حدود یک ماه بعد از خریدن تعاملات تقلبی مذکور هنوز ۸۰ درصد از حساب های ناامن به قوت خودشان باقی بودند. محققان برای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بررسی عملکرد پلتفرم ها تعدادی از اکانت ها را به عنوان جعلی به اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و یوتیوب گزارش کردند. نتیجه کار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ناامیدکننده بود و ۳ هفته بعد از گزارش هنوز هم ۹۵ درصد از حساب های کاربری حذف نشده بودند.

یکی از دلایل ناکارآمدی پلتفرم ها تعداد سرسام اور کاربرانی است که در آنها فعالیت می کنند. برای مثال فیسبوک ۲.۴۵ میلیارد و اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهیانه دارند که کنترل و مدیریت آنها فوق العاده دشوار به نظر می رسد.تا کنون نهادهای حقوق بشری بارها در رابطه با خطرات اکانت های فیک برای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - جهت دهی نادرست به افکار مردم هشدار داده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone