🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  2. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  3. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  5. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26156.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سیستم عامل المنتری ۵.۱ منتشر شد؛ macOS دنیای لینوکس [تماشا کنید]

سیستم عامل المنتری توزیعی از لینوکس است که بر پایه اوبونتو توسعه یافته و بیشتر روی کاربران غیر فنی متمرکز است. المنتری به لطف مزایایی نظیر سرعت بالا، متن باز بودن و حراست از حریم ...

سیستم عامل المنتری توزیعی از لینوکس است که بر پایه اوبونتو توسعه یافته و بیشتر روی کاربران غیر فنی متمرکز است. المنتری به لطف مزایایی نظیر سرعت بالا، متن باز بودن و حراست از حریم خصوصی کاربر می تواند به جایگزینی برای ویندوز و macOS بدل شود.

المنتری به واسطه محیط دسکتاپ چشم نواز و تجربه کاربری فوق العاده همیشه به عنوان آینده لینوکس روی کامپیوترهای شخصی در - تعمیرات کولر گازی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نظر گرفته می شود. - تعمیرات کولر گازی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اخیرا جدیدترین نسخه سیستم - تعمیرات کولر گازی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - عامل که المنتری - تعمیرات کولر گازی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ۵.۱ است با کد Hera و بهینه سازی های اساسی منتشر شده است. توزیع المنتری، محیط دسکتاپ آن به نام Pantheon و اپ های همراه همگی توسط کمپانی elementary توسعه یافته اند.

یکی از مهمترین ویژگی های المنتری AppCenter است و حالا نسبت به - تعمیرات کولر گازی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نسخه های قبلی تا ۱۰ برابر سریعتر شده. - تعمیرات کولر گازی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - «کسیدی جیمز»، - تعمیرات کولر گازی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هم بنیانگذار کمپانی توسعه دهنده در این باره می گوید:

المنتری ۵.۱ از همان مخازن و کتابخانه های Juno استفاده می کند اما با استفاده از آموخته های گذشته تجربه کاربری بهتری را به ارمغان می آورد. هرچند این آپدیت ورژن کاملا جدیدی نیست اما آنقدر مهم بوده که سزاوار دریافت شماره ۵.۱ باشد.

تعمیرات کولر گازی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

پس از نصب نسخه جدید و بوت سیستم تغییرات از همان ابتدا - تعمیرات کولر گازی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خودشان را به رخ می کشند. صفحه لاگین و خوش آمد گویی واضح تر است، بهتر کار می کند و مشکلات نسخه قبلی از جمله فوکوس در آن رفع شده. نسخه جدید سیستم عامل به صورت پیش فرض دارای Flatpak است که مدیریت نرم افزار و بسته ها را آسان - تعمیرات کولر گازی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می سازد. دیگر ویژگی های جدید المنتری - تعمیرات کولر گازی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ۵.۱ شامل موارد زیر است:

  • تقویم: طراحی جدیدی برای آن پیاده سازی شده که روشن تر، سر - تعمیرات کولر گازی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - راست تر و کاربردی است. امکان تعریف رویدادهای تکراری هم فراهم شده.
  • دوربین: از نظر سرعت بهینه سازی شده و - تعمیرات کولر گازی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - با بسیاری از وبکم ها سازگاری دارد
  • موزیک: کارایی کلی پلیر - تعمیرات کولر گازی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و جستجوی فایل از طریق میانبرها به شکل چشمگیری ارتقا یافته
  • ویدیو: پشتیبانی از پخش خودکار اپیزود بعدی و بهینه سازی ناوبری از طریق کیبورد میسر شده
  • ترمینال: میانبرهای کیبورد و کنتراست بهینه شده

سیستم عامل المنتری ۵.۱ را می توان macOS دنیای لینوکس ها دانست. جذابیت ظاهری، کارایی روان و قابلیت - تعمیرات کولر گازی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های فراوان این توزیع را به یکی از بهترین گزینه ها برای کاربران عادی تبدیل کرده که علاقه ای به درگیر شدن در جنبه های فنی دارند.

- تعمیرات کولر گازی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حسنیه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
یک سوالی دارم تعمیرچی منطقه روستای پکاچوک سلماس سرویس میده؟
پاسخ: بله در روستای پکاچوک شهر سلماس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone