🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26155.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا N9؛ رقیب فنلاندی آیفون که به سرانجام نرسید

گوشی های سیمبین نوکیا اغلب به عنوان قربانیان همکاری با مایکروسافت در نظر گرفته می شوند اما واقعیت این است که سیمبین قبل از آن مرده بود. پیش از آنکه دوران همکاری ناموفق این دو ...

گوشی های سیمبین نوکیا اغلب به عنوان قربانیان همکاری با مایکروسافت در نظر گرفته می شوند اما واقعیت این است که سیمبین قبل از آن - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سوادکوه استان مازندران - مرده بود. پیش - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سوادکوه استان مازندران - از آنکه دوران همکاری ناموفق این دو شرکت کلید بخورد، سیستم عامل جدیدی به نام MeeGo معرفی شد اما در دوران کوتاهش فقط به دو موبایل راه یافت که یکی از آنها هم هرگز - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سوادکوه استان مازندران - عرضه نشد.

نوکیا N9 با سیستم عاملی که از اساس برای نمایشگر لمسی طراحی شده بود، برای مبارزه با آیفون به بازار آمد. این گوشی پریمیوم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سوادکوه استان مازندران - و خوش ساخت پاسخی به مراتب قوی تر از نوکیا ۵۸۰۰ به آیفون بود و می توانست - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سوادکوه استان مازندران - آنرا به چالش بکشد.

گوشی مورد بحث اولین موبایلی بود که با ۶۴ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سوادکوه استان مازندران - گیگابایت حافظه داخلی eMMC به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سوادکوه استان مازندران - بازار آمد و رم یک گیگابایتی آن دو برابر قوی تر از آیفون 4S - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سوادکوه استان مازندران - بود. نمایشگر ۳.۹ اینچی امولد این گوشی که توسط لایه ای از گوریلا گلس حفاظت می شد، حتی امروز هم قابل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سوادکوه استان مازندران - قبول محسوب می شود. همانطور که در ویدیو می بینید حتی باز کردن ۱۵ اپلیکیشن روی کارایی پردازنده یک گیگاهرتزی تاثیری نگذاشته و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سوادکوه استان مازندران - از هنگ خبری نیست آن هم در حالی که پرچمدارهای ۲ هسته ای ۲۰۱۱ از این لحاظ کم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سوادکوه استان مازندران - می آوردند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سوادکوه استان مازندران

در پنل جلویی خبری از کلید فیزیکی نبود و همه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سوادکوه استان مازندران - کارها با فرامین لمسی انجام می شد، برای مثال سوایپ روی صفحه اپ را به پس زمینه فرستاده و صفحه خانگی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سوادکوه استان مازندران - را باز می کرد. با یک سوایپ دیگر سوییچر اپ ها به نمایش در می آمد و با لمس استاتوس بار کلیدهای تغییر وضعیت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سوادکوه استان مازندران - وای فای، بلوتوث و تنظیمات صدا باز می شد.

دیگر نکته جالب این است که سیستم عامل هر تب مرورگر را به عنوان اپی جدا در نظر می گیرد؛ رویه ای که چند سال بعد به مرورگر کروم اندروید هم آمد. در مجموع می توان گفت نوکیا N9 موبایلی جلوتر از زمان خودش بود اما در نهایت راه به جایی نبرد و نوادگان لومیای آن هم یکی پس از دیگری توسط - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سوادکوه استان مازندران - آیفون و پرچمدارهای اندرویدی به زیر کشیده شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone