🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  3. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  4. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26159.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اسقاط به‌جای بازسازی؛ ماهیانه هزاران آیفون بی‌دلیل خرد می‌شوند

قابلیت امنیتی که آیفون و مک را در صورت به سرقت رفتن برای سارقان بلا استفاده می کند، به مانعی بر سر راه بازیابی قانونی این گوشی ها تبدیل شده و ماهانه هزاران آیفون به ...

قابلیت امنیتی که آیفون و مک را در صورت به سرقت رفتن برای سارقان بلا استفاده می کند، به مانعی بر سر راه بازیابی قانونی این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کاشمر استان خراسان - گوشی ها تبدیل شده و ماهانه هزاران آیفون به جای ریفربیش و بازسازی روانه مراکز اسقاط می شوند.

قابلیت Activation Lock - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کاشمر استان خراسان - استفاده از آیفون، آیپد و مک های مجهز به چیپ امنیتی T2 را به Apple ID یک کاربر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کاشمر استان خراسان - خاص محدود می کند و اگر حین فروش یا واگذاری موبایل Activation Lock آنلاک نشود، مالک جدید بدون وارد کردن Apple ID و پسورد نمی تواند از آیفون استفاده کند.

هرچند این قابلیت مانع دسترسی سارقان - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کاشمر استان خراسان - به محتوای دستگاه می شود، اما مشکل اینجاست که بسیاری از کاربران از - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کاشمر استان خراسان - این مساله اطلاع ندارند و گوشی را بدون غیرفعال کردن Activation Lock در اختیار مراکز بازیابی قرار می دهند. در نتیجه این مراکز قادر به ریفربیش یا فروش مجدد دستگاه نبوده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کاشمر استان خراسان - و چاره ای جز اسقاط آن ندارند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کاشمر استان خراسان

آنطور که iFixit می گوید این مشکل شایع تر از آن چیزی است که قبلا تصور می شد. «پیتر شیندلر»، بنیانگذار و مالک یک مرکز بازیابی دستگاه های الکترونیکی در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کاشمر استان خراسان - «کلرادو» از دریافت ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ آیفون قفل شده در هر ماه خبر می دهد که به جای ریفربیش باید مستقیما اسقاط شوند.

مشکل آیفون های قفل شده به مرکز کلرادو محدود نشده و شامل مراکز بازیابی متعدد دیگری هم می - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کاشمر استان خراسان - شود. شیندلر برای غلبه بر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کاشمر استان خراسان - این مساله به اپل توصیه می کند روشی را برای عبور از سد قابلیت Activation Lock و آنلاک دستگاه های اهدایی پیش پای مراکز بازیابی قانونی بگذارد.

در صورتی که اپل از ارائه این راه حل خودداری کند این مرکز در کنار iFixit، «بنیاد مرزهای الکترونیکی» و گروه تحقیقاتی منافع عمومی آمریکا (U.S. PIRG) دست به دامن قانون خواهند شد، هرچند مشخص نیست سازمان های قانونی چقدر جانب آنها را خواهند گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone