🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15085.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مدیر طراحی سابق اچ‌تی‌سی نسل آینده هدفون‌های بیتس را شکل می‌دهد

اپل پارسال «اسکات کرویل»، مدیر طراحی سابق اچ‌تی‌سی را به تیم خود اضافه کرد ولی مشخص نبود که او دقیقا در این شرکت چه نقشی خواهد داشت. حالا گزارشی تازه می‌گوید او قرار است به ...

اپل پارسال «اسکات کرویل»، مدیر طراحی سابق اچ‌تی‌سی را به تیم خود اضافه کرد ولی مشخص نبود که او دقیقا در این شرکت چه نقشی خواهد داشت. حالا گزارشی تازه می‌گوید او قرار است به طراحی محصولات بیتس کمک کند.

به گزارش 9to5Mac، شرکت طراحی Ammunition همچنان به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اصفهان استان اصفهان - کار روی محصولات بیتس ادامه می‌دهد، اما آقای کرویل واسطی میان این استودیو و بیتس خواهد بود. گفته می‌شود که بیتس در حال کار روی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اصفهان استان اصفهان - دستگاه‌های جدیدی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اصفهان استان اصفهان - است و به‌طور همزمان به مطالعه محصولات صوتی سایر شرکت‌ها می‌پردازد. کرویل هم ظاهرا به‌صورت تمام وقت روی بیتس کار نمی‌کند و وقت خود را - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اصفهان استان اصفهان - بین این برند و خود اپل تقسیم کرده است.

با وجود اینکه بیتس در سال‌های اخیر محصولات مختلفی را روانه بازار کرده، اما طراحی هدفون‌های دور-گوشی این شرکت از زمان معرفی بیتس سولو پرو در سال ۲۰۱۹ تغییر خاصی نداشته است. این برند حالا با تفکرات رهبر جدید خود می‌تواند به معرفی محصولات متفاوت‌تری در آینده - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اصفهان استان اصفهان - چشم بدوزد.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اصفهان استان اصفهان

اسکات کرویل پیش از انتقال به اپل بیش از یک دهه روی محصولات اندرویدی کار کرده بود. او در توسعه دستگاه‌هایی مثل اچ‌تی‌سی وان M8 و M7 دست داشت و بعد به شرکت Nextbit رفت تا روی تلفن هوشمند ابری Nextbit Robin کار - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اصفهان استان اصفهان - کند. پس از خرید Nextbit توسط Razer، او این شرکت را ترک کرد و به استودیویی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اصفهان استان اصفهان - موسوم به Attic رفت و - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اصفهان استان اصفهان - حدود سه سال در - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اصفهان استان اصفهان - آن‌جا کار کرد. کرویل در نهایت در ماه آوریل ۲۰۲۰ به عنوان مدیر طراحی به اپل ملحق شد.

اپل در سال‌های اخیر تیم رهبری برند بیتس را متحول کرده و - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر اصفهان استان اصفهان - هدایت آن را به دست افراد جدیدی سپرده است. مدیر قبلی بیتس، «لوک وود» تقریبا در همان برهه‌ای که اسکات کرویل به اپل آمد از سمت مدیریت این برند کنار رفت و جای خود را به «اولیور شوزر» داد که پیش‌تر هدایت اپل موزیک را برعهده داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone