🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15095.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پوکو M3 پرو با چیپ 5G مدیاتک و رفرش ریت بالای نمایشگر از راه می‌رسد

گوشی پوکو M3 چندین ماه پیش از راه رسید و حالا شیائومی خودش را برای نسخه پرو این دستگاه آماده می‌کند. اخیرا یکی از مقامات این کمپانی برخی مشخصات پوکو M3 پرو را اعلام کرده ...

گوشی پوکو M3 چندین ماه پیش از راه رسید و حالا شیائومی خودش را برای نسخه پرو این دستگاه آماده می‌کند. اخیرا یکی از مقامات این کمپانی برخی مشخصات پوکو M3 پرو را اعلام کرده است.

قلب تپنده این گوشی هوشمند یک چیپست 5G مدیاتک خواهد بود که طبق مصاحبه اخیر، تا ۶۰ درصد عملکرد بالاتری نسبت به پوکو M3 استاندارد خواهد داشت. این دستگاه همچنین از نمایشگر با رفرش ریت بالا بهره می‌برد، ویژگی که در مدل استاندارد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آشتیان استان مرکزی - به چشم نمی‌خورد.

پوکو همچنین اعلام کرده که این دستگاه با رم و فضای ذخیره‌سازی سریع‌تری وارد بازار می‌شود. این دستگاه به عنوان جایگزین پوکو X3 از راه می‌رسد که نتیجه‌اش پایان تولید این دستگاه خوش‌قیمت خواهد بود. این محصولات قیمت یکسانی خواهند داشت، بنابراین ادامه تولید پوکو X3 منطقی نیست.

این احتمال وجود دارد که پوکو M3 پرو 5G همان ردمی نوت ۱۰ 5G باشد که با برندی جدید در برخی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آشتیان استان مرکزی - بازارها عرضه می‌شود. پوکو و ردمی زیرمجموعه‌های شیائومی هستند و در گذشته چندین بار دست به چنین کاری - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آشتیان استان مرکزی - زده‌اند. بنابراین شاید محصول جدید پوکو با نمایشگر LCD و رفرش ریت ۹۰ هرتز، چیپ دیمنسیتی ۷۰۰، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از راه برسد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آشتیان استان مرکزی

این گوشی هوشمند احتمالا در ماه جاری میلادی معرفی و در بازار - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آشتیان استان مرکزی - هند عرضه می‌شود. این کمپانی در گذشته نه چندان دور از گوشی‌های پوکو F3 و X3 پرو - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آشتیان استان مرکزی - رونمایی کرد و این محصولات هم اکنون در بازار به فروش می‌رسند.

پوکو همچنین از بازار گوشی‌های گیمینگ سخن گفته که می‌تواند مربوط به پوکو F3 GT باشد که - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آشتیان استان مرکزی - همان ردمی K40 گیمینگ ادیشن خواهد بود. این دستگاه اخیرا در یک فروشگاه آنلاین قرار گرفته که مشخصاتش را نمایان می‌کند.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند پوکو M3 پرو 5G مورد استقبال بالایی قرار بگیرد و سهم شیائومی در بازار افزایش پیدا کند. برای آشنایی بیشتر با پوکو M3 و پوکو X3 می‌توانید بررسی‌های دیجیاتو را به ترتیب از این لینک و لینک بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone