🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15098.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

بهترین بازی‌های کارتی برای موبایل؛ جادوی انتخاب

دنیای بزرگ بازی‌های کارتی جایی است که توانایی انتخاب بر آن فرمانروایی می‌کند؛ جایی که جمع‌آوری، ارتقا و انتخاب کارت‌های مختلف می‌تواند سرنوشت داستانی‌هایی را مشخص کند که هرکدام یک ماجراجویی منحصر به فرد را ...

دنیای بزرگ بازی‌های کارتی جایی است - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - که توانایی انتخاب بر آن فرمانروایی می‌کند؛ جایی که جمع‌آوری، ارتقا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - و انتخاب کارت‌های مختلف می‌تواند سرنوشت داستانی‌هایی را مشخص کند - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - که هرکدام یک ماجراجویی منحصر به فرد را روایت می‌کنند.

اگر از المان‌های استراتژیک در بازی خوشتان می‌آید یا از آن دسته افرادی هستید که شیفته‌ی بازی‌های رومیزی یا همان بردگیم‌ها هستند و در کل، اگر از بازی‌های کارتی لذت می‌برید در ادامه این مطلب با ما همراه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - باشید تا نگاهی به برخی از برترین بازی‌های کارتی موبایل داشته - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - باشیم که شاید به اندازه‌ی کلش رویال و هارت استون معروف نباشند اما ارزش تجربه کردن را دارند.

Slay the Spire

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر  داراب استان فارس

  • بازی آنلاین است

بازی Slay the Spire داستان قهرمانی را روایت می‌کند که تنها امید انسان‌ها برای نجات از نابودی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - است. وظیفه‌ی شما در نقش این قهرمان، شکست دادن هیولاهای بی شاخ - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - و دمی است که در یک برج جمع شده‌اند. شما باید با هر یک از هیولاها مبارزه کنید تا بتوانید - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - از تمام طبقات برج بگذرید و به هیولای اصلی برسید.

هر چه مراحل بازی جلوتر می‌روند، می‌توانید - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - کارت‌های بیشتری جمع کنید و کارت‌های قبلی را هم ارتقا بدهید تا وقتی که به هیولای اصلی می‌رسید قدرت کافی برای مبارزه با او را داشته باشید.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر  داراب استان فارس

Slay the Spire

سازنده: Humble Bundle, Inc. قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1000/24 مگابایت زبان:

Cultist Simulator

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر  داراب استان فارس

  • بازی آنلاین است

بازی Cultist Simulator مثل اکثر بازی‌های کارتی در سبک روگ‌لایک ساخته شده اما نکته‌‌ی متفاوتش در این است که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - گیم‌پلی بازی بسیار به برد - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - گیم‌های واقعی شباهت دارد و همان حس را به بازیکنان منتقل می‌کند. اگر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - دوست دارید یک تجربه‌ی چالش برانگیز داشته باشید، بازی Cultist Simulator با داستان کمی ترسناکش انتخاب خوبی است.

در این بازی هیچ بخش آموزشی‌ای وجود ندارد و سازندگان بازی می گویند که به عمد این کار را انجام داده‌اند و بخشی از چالش بازی در آموختن کارت‌ها و قوانینشان است. شاید این در نظر شما یک نکته‌ی منفی باشد اما روایت داستانی قوی ، کیفیت ساخت مناسب و گیم‌پلی روان کاملا ارزشش را دارند که به این چالش تن بدهید.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر  داراب استان فارس

Cultist Simulator

سازنده: Playdigious قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 388.5/57 مگابایت زبان:

Legends of Runeterra

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر  داراب استان فارس

  • بازی آنلاین است

بازی نسبتا جدید استودیوی رایوت گیمز که لیگ آو لجندز را هم ساخته، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های کارتی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - است که نباید از دستش بدهید. بازی Legends of Runeterra که استراتژی نقش مهمی در آن دارد، یک عنوان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - آنلاین است - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - در آن می‌توانید خودتان را در برابر بازیکنان سراسر جهان محک بزنید.

اکثر شخصیت های بازی از دنیای لیگ آو - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - لجندز آمده‌اند اما اگر با کاراکترها آشنا نباشید هم مشکل خاصی پیش نمی‌آید زیرا می‌توانید قدم به قدم جلو بروید تا ویژگی‌های مخصوص هر یک از کارت‌ها را یاد بگیرید و به بهترین نحو ممکن آن‌ها را به کار بگیرید.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر  داراب استان فارس

Legends of Runeterra

سازنده: Riot Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 414.5/90 مگابایت زبان:

GWENT: The Witcher Card Game

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر  داراب استان فارس

  • بازی آنلاین است

بازی GWENT: The Witcher Card Game که به نوعی زاییده‌ی بازی اصلی ویچر است، ترکیب دقیقی از شانس و مهارت است. هر چند که محال است در یک بازی کارتی، شانس دخیل نباشد اما سازندگان بازی تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند تا مهارت حرف اول را در گیم‌پلی بزند.

در هر دست ده کارت در اختیار شما قرار می‌گیرند که باید با چینش درست حداکثر استفاده را از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - آن‌ها - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - ببرید و تا جای ممکن در برابر نیروهای دشمن مقاومت کنید. هر کارت نقش یک سرباز را ایفا می‌کند بنابراین موقعیت درست بیشترین اهمیت را - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - در زمین مبارزه دارد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر  داراب استان فارس

GWENT: The Witcher Card Game

سازنده: CD PROJEKT S.A. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - عامل: اندروید و iOS حجم: 3500/23 مگابایت زبان:

Summoners War: Lost Centuria

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر  داراب استان فارس

  • بازی آنلاین است

بازی Summoners War: Lost Centuria‏ هیولاهای Sky Arena را در قالب کارت به بازی آورده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر داراب استان فارس - و از شما می‌خواهد تا با به کار گرفتن استراتژی، یک نقشه‌ی کارآمد طراحی کنید و امپراتوری در حال سقوط را از دست جادوگرهای فرصت طلبی نجات بدهید که برای تاج و تخت پادشاهی دندان تیز کرده‌اند.

در این بازی شما با در مقابل بازیکنان واقعی قرار می‌گیرید و رقابت‌ها با سرعت سرسام‌آوری جلو می‌روند بنابراین علاوه بر استراتژی، سرعت عمل هم اهمیت ویژه‌ای دارد و لحظه‌ای مکث می‌تواند ورق را برگرداند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر  داراب استان فارس

Summoners War: Lost Centuria‏

سازنده: Com2uS Corp. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2100/73 مگابایت زبان:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone