🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15069.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

قائم مقام ساترا: حذف مصاحبه احمدی نژاد فقط یک اشتباه موردی در فرایند بود؛ نقاط ضعف‌مان را اصلاح می‌کنیم

قائم مقام ساترا حذف مصاحبه احمدی نژاد از آپارات که در هفته گذشته به دستور این نهاد رخ داده بود را یک اشتباه موردی در فرایند می‌داند و باور دارد که ساترا هم مانند هر ...

قائم - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - مقام ساترا حذف مصاحبه احمدی نژاد از آپارات که در هفته گذشته به دستور این نهاد رخ داده بود را - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - یک اشتباه موردی در فرایند می‌داند و باور دارد که ساترا هم مانند هر ساختار نوپای دیگر در حال شکل‌گیری و بلوغ است و در برابر رخ دادن این ایرادات احتمالی مصون نیست.

«وحید فرهمند» در گفتگو با دیجیاتو ضمن اشاره به موضوعی که در هفته گذشته رخ داد و انتقادات فراوانی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد می‌گوید که حذف محتوای مرتبط با رییس جمهور پیشین کشور از رسانه آپارات ناشی از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - خطای ناظر معاونت پایش و نظارت ساترا و وجود یک خلا در فرایند ابلاغ به آپارات بوده است: «این موضوع، معلول خطای ناظر معاونت پایش و نظارت ساترا و وجود یک خلا در فرایند ابلاغ بوده که مدیران ارشد ساترا پس از اطلاع از موضوع با بررسی دقیق‌تری اعلام - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - کردند که محتوای مذکور همانند بسیاری از موارد مشابه که هم‌اکنون در آپارات و سایر رسانه در دسترس است، نمی‌بایست با دستور حذف مواجه می‌شد.»

با توجه به صحبت‌های فرهمند می‌توان این برداشت را کرد که ساترا در اقدامی نادر در بدنه دستگاه‌های حاکمیتی اشتباه خود را در قبال حذف این ویدیو پذیرفته و سعی در بهبود روند کاری خود دارد.

فرهمند می‌گوید در حال حاضر عدم ممنوعیت انتشار مجدد این محتوا به آپارات ابلاغ شده است. او تاکید دارد هر ساختاری باید بتواند از ایرادات فرایندی و آسیب شناسی مراحل اجرای ماموریت درس بگیرد و از آنها برای بهبود کار خود استفاده کند: «ساترا هم همین دیدگاه را دارد و لازم می‌دانیم با اصلاح نقاط ضعف فاصله خود را با ایده‌آل‌های تنظیم‌گری کمتر نماییم.»

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان

فرهمند اما مواضعی که طی روزهای اخیر از سوی برخی افراد شاغل در نهادهای دولتی و عمومی علیه ساترا و سیاست‌هایش مطرح شد را یک تسویه حساب سیاسی می‌داند.

احتمالا منظور قائم مقام ساترا توییت وزیر ارتباطات و چند تن از دیگر دولتمردان کنونی و یا نمایندگان مجلس است که نسبت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - به این عملکرد ساترا موضع تندی را پیش گرفتند. فرهمند این واکنش‌ها را طبیعی می‌داند و آنها را ناشی از «تخلیه هیجانات ناشی از اتفاقات دو سال اخیر» می‌داند:

«می‌شود در کشور اقدامی نکنیم، نقد نشویم و خنثی عمل کنیم اما این رویه، کیلومترها با استراتژی ساترا فاصله دارد. طبیعتا افرادی هم هستند که صرفاً به دنبال رصد ضعف‌ها و ایرادات هستند تا آنها را نه با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - دلسوزی و نقد سازنده بلکه با انگیزه‌های ساختاری و بعضا شخصی، محملی برای ایجاد موج خبری و به دست فراموشی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - سپردن عملکرد خود در طول سال‌های مسئولیت در نهادهای - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - دولتی یا عمومی نمایند که عرض کردم از نظر بنده  این توقع از آنها منطبق بر استانداردهای کاری‌شان است.»

فرهمند در پاسخ به این پرسش که این نهاد چه نقشی در انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت می‌گوید که آنها سعی کردند برای اولین بار از ظرفیت‌های رسانه‌های داخلی نهایت استفاده را ببرند: «با توجه به شرایط حاکم بر کشور متأثر از شیوع کرونا و عدم امکان تشکیل - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - کمپین‌های تبلیغاتی نامزدهای تصدی ریاست جمهوری با اجتماع مردم، ساترا برای اولین بار ظرفیت رسانه‌های داخلی را برای فضای تبلیغات نامزدها فعال نموده تا از این طریق و در کنار رسانه ملی، آحاد مردم بتوانند به صورت رسمی از مواضع و برنامه‌های نامزدها مطلع شده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - و زمینه انتخاب آگاهانه در جامعه ایجاد شود. اصولا پس از تأیید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی نیز، نظارت بر محتوای تبلیغاتی ایشان - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - به عهده کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات موضوع مواد 62 تا 79 قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران است.»

به گفته فرهمند آنچه ساترا به عنوان نهاد تنظیم‌گر رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر درخصوص انتخابات مدنظر قرارداده و از رسانه‌های فراگیر مطالبه می‌کند، «عدالت رسانه‌ای»، «صیانت از مخدوش کردن سلامت انتخابات» و «جلوگیری از القای ناامیدی از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - نتایج انتخابات» است که در این مسیر با جدیت اقدام خواهد کرد.

قائم مقام ساترا در پاسخ به این پرسش که نظارت در ساترا از نوع - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - پسینی یا پیشینی خواهد بود به دیجیاتو می‌گوید آنها به دنبال نظارت پسینی بوده و هستند - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - و خواهند بود اما باور دارد خود رسانه‌ها باید از همه انواع نظارت‌ها استفاده کنند: «باید گفت که در ساترا اصل نظارت پسینی در خصوص پلتفرم‌های اشتراک محتوای صوتی و تصویری پذیرفته - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - شده و مورد عمل قرار گرفته است. اما ابداً به این معنا نیست که رسانه هم مسئولیتش پسینی خواهد بود. رسانه می‌بایست سازوکارها و الزامات خود را بصورت پیشینی برای کنترل جریان انتشار پیاده‌سازی نماید و درصورت گزارش - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - موارد تخلف - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - پس از انتشار، ساترا ابتدا وجود و فعال بودن الزامات و سازوکارها را ارزیابی می‌نماید.»

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان

فرهمند در پاسخ به دیگر پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا ساترا قصد دارد سانسورهای صدا و سیما را به داخل پلتفرم‌های داخلی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - منتقل کند یا خیر به دیجیاتو می‌گوید که هیچگونه رابطه مستقیمی میان ساترا و فیلترینگ وجود ندارد: «موضوع صلاحیت‌های مرتبط با پالایش دامنه‌ها در قانون جرایم رایانه‌ای مصوب 1388 و کارگروه موضوع ماده 21 آن قانون روشن شده است. سابقاً در موارد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - مرتبط با نقض حقوق مالکیت فکری، مسائل مرتبط با امنیت ملی و هتک شدید الزامات فرهنگی و مذهبی کشور در قالب سامانه اقدام فوری، ساترا دستورالعملی را تهیه و ابلاغ نمود که موارد را به رسانه ابلاغ کرده و مسئولیت حذف - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - یا اصلاح محتوا در بازه‌های زمانی تعریف شده کماکان به عهده مدیر رسانه خواهد بود.»

فرهمند باور دارد یکی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - از مهمترین سیاست‌های ساترا فعال کردن ظرفیت‌های بومی در حوزه سرویس و محتواست و آنها قصد ندارند مردم را به سمت پلتفرم‌های خارجی سوق دهند: «اصولا دستورالعمل فعالیت انتخاباتی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر نیز همانند بسیاری از مداخلات و مقررات قبلی ساترا، مؤید همین معناست.» او - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - به دیجیاتو می‌گوید «از مواردی که در این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نهاوند استان همدان - حوزه شفاف بوده و لازم به استدلال نیست این است که چه نهاد و چه اشخاصی مأموریت خود را استقرار پلتفرم‌های خارجی در نظام حکمرانی رسانه‌ای کشور می‌دانند و مطالعه تاریخ مسئولیت افراد بویژه سالهای اخیر، بیانگر نظام فکری ایشان است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آمی‌تیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روز بخیر تعمیرگاه شما آیا طرفای گلشن نهاوند اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در گلشن شهر نهاوند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone