🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15086.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

دو تبلت و ساعت جدید هواوی احتمالا ۱۲ خرداد با سیستم عامل هارمونی معرفی می‌شوند

نسل بعدی تبلت‌ها و محصولات پوشیدنی هواوی احتمالا ۱۲ خرداد از راه می‌رسند. هواوی به احتمال زیاد در این تاریخ از تبلت میت‌پد ۲ و میت‌پد پرو ۲ به همراه دو ساعت هوشمند تازه رونمایی ...

نسل بعدی تبلت‌ها و محصولات پوشیدنی هواوی احتمالا ۱۲ خرداد از راه می‌رسند. هواوی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنندج استان کردستان - به احتمال زیاد در این تاریخ - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنندج استان کردستان - از تبلت میت‌پد ۲ و میت‌پد پرو ۲ به همراه دو ساعت هوشمند تازه رونمایی خواهد کرد.

بر اساس گزارش یک منبع چینی در شبکه اجتماعی ویبو، نکته جذاب این‌جاست که همه این دستگاه‌ها از سیستم عامل هارمونی ۲.۰ استفاده می‌کنند. ظاهرا هارمونی بالاخره برای عرضه عمومی آماده شده و حالا روی چهار دستگاه جدید ارائه خواهد شد.

دو تبلت آتی هواوی از نسخه خاصی از هارمونی به نام PadOS استفاده می‌کنند - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنندج استان کردستان - که برای تبلت‌ها بهینه‌سازی شده است. این دو تبلت دارای نمایشگرهای ۱۲.۲ و ۱۲.۹ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هستند. انتظار می‌رود از کرین ۹۰۰۰ حداقل به عنوان قلب تپنده مدل ۱۲.۹ اینچی تبلت هواوی استفاده شود.

مطابق جدیدترین اطلاعات به دست آمده از مراجع قانونی چین، میت‌پد پرو ۲ از فناوری شارژ سیمی ۴۰ وات و شارژ بی‌سیم ۲۷ وات پشتیبانی می‌کند. همچنین انتظار داریم - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنندج استان کردستان - که هر دو تبلت جدید هواوی نسخه 5G داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنندج استان کردستان

در بخش محصولات پوشیدنی، این شرکت احتمالا از هواوی واچ ۳ و هواوی واچ ۳ پرو پرده برمی‌دارد. سیستم عامل هارمونی به‌صورت پیش‌فرض روی این دو ساعت هوشمند نصب خواهد شد اما با رابط کاربری جدیدی مخصوص خود ساعت‌ها ارائه می‌شود. منبع گزارش امروز مدعی است هر دو نسخه ساعت‌ها در چین از eSIM پشتیبانی خواهند کرد. افزون - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنندج استان کردستان - بر این، هر دوی آن‌ها نسبت به ساعت‌های هوشمند سری واچ GT عمر باتری ضعیف‌تری دارند.

گفتنی است، هواوی انتظار دارد که تا پایان سال ۲۰۲۱ سیستم عامل هارمونی را روی ۳۰۰ میلیون دستگاه داشته باشد. با این حال، باید منتظر بمانیم تا ببینیم دستیابی به چنین آماری برای این شرکت شدنی خواهد بود یا نه. این - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنندج استان کردستان - غول چینی احتمالا عرضه سری P50 را به اواسط سال ۲۰۲۱ موکول کرده ولی فعلا اطلاعات دقیقی درباره این خانواده در دست نداریم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone