🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15104.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پرفروش‌ترین موبایل‌های سامسونگ هم با مشکل کمبود چیپ مواجه شدند

کمبود جهانی تراشه باعث شده سامسونگ نتواند پرفروش‌ترین موبایل‌های خود را آنطور که می‌خواهد تولید کند و همین مسئله روی آمار فروش برخی گوشی‌های محبوب سری گلکسی A تاثیر منفی گذاشته است. کمبود جهانی چیپ ...

کمبود جهانی تراشه باعث شده سامسونگ نتواند پرفروش‌ترین موبایل‌های خود را آنطور که می‌خواهد تولید کند و همین مسئله روی آمار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سلفچگان استان قم - فروش برخی گوشی‌های محبوب سری گلکسی A تاثیر منفی گذاشته است.

کمبود جهانی چیپ برای تمامی صنایعی که به شکلی با نیمه‌هادی‌ها در ارتباط هستند، مشکلاتی را به وجود آورده. تولید گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سلفچگان استان قم - هوشمند بدون تراشه غیرممکن است و تولیدکنندگان را با شرایط سختی روبرو می‌کند.

براساس گزارش جدید منتشر شده، کمبود تراشه باعث ایجاد اختلال در تولید پرفروش‌ترین گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ شده است و کره‌ای‌ها از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سلفچگان استان قم - روند تولید چنین دستگاه‌هایی رضایت خاطر ندارند. گفته می‌شود کمبود چیپ بر بازار گوشی‌های پرفروش سری گلکسی  A تاثیر منفی گذاشته - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سلفچگان استان قم - است.

گفته می‌شود کمبود تراشه یکی از اصلی‌ترین دلایل عدم تولید - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سلفچگان استان قم - گلکسی نوت ۲۱ توسط سامسونگ در سال جاری - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سلفچگان استان قم - است. اما این مشکل به همین جا ختم نشده و اکنون کره‌ای‌ها در تولید موبایل‌های سری گلکسی A نیز با مشکلاتی روبرو هستند. منابع آگاه می‌گویند حجم تولید سامسونگ به دلیل کمبود تراشه به اندازه‌ای نیست که کره‌ای‌ها از آن رضایت خاطر داشته باشند. همین مساله باعث شده عرضه برخی دستگاه‌ها در بعضی بازارها به تعویق بیفتد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سلفچگان استان قم

به عنوان مثال، برخی مدل‌های گلکسی A هنوز در بازار ایالات متحده عرضه نشده‌‌اند. با وجودی که گلکسی A72  و گلکسی A52 همزمان معرفی شدند، اما فقط - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سلفچگان استان قم - گلکسی A52 5G در بازار آمریکا عرضه شده و هنوز خبری از گلکسی A72 در بازار این کشور نیست. سامسونگ سال گذشته نسخه‌های مختلفی از گلکسی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سلفچگان استان قم - A71 را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سلفچگان استان قم - در بازار آمریکا عرضه کرد، بنابراین بعید به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها تصمیم گرفته باشند گلکسی  A72 را در این کشور در دسترس کاربران قرار ندهند.

به غیر از سری گلکسی A سامسونگ، شرکت‌های دیگری از جمله شیائومی نیز با مشکلات مشابهی دست و پنجه نرم می‌کنند. گوشی‌های گلکسی A بخش قابل توجهی از تولید سامسونگ را تشکیل می‌دهند - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سلفچگان استان قم - و مشکل تولید این دستگاه‌ها می‌تواند بر فروش و سهم کره‌ای‌ها در بازار تاثیر منفی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone