🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15093.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ عرضه پردازنده‌های Alder Lake S اینتل افشا شد

اینتل که دیروز از نسل جدید پردازنده‌های قدرتمندش برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ و ورک‌استیشن رونمایی کرد، خودش را برای معرفی نسل دوازدهم یعنی «Alder Lake» آماده می‌کند. حالا تاریخ عرضه پردازنده‌های Alder Lake S اینتل افشا ...

اینتل که دیروز از نسل جدید پردازنده‌های قدرتمندش برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر الوند استان زنجان - ورک‌استیشن رونمایی کرد، خودش را برای معرفی نسل دوازدهم یعنی «Alder Lake» آماده می‌کند. حالا تاریخ عرضه پردازنده‌های Alder Lake S اینتل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر الوند استان زنجان - افشا شده است.

اینتل می‌خواهد با معرفی این پردازنده‌ها از رقیبش یعنی AMD جلو بزند به همین دلیل اولین تراشه‌ها با قابلیت پشتیبانی از PCIe 5.0 و رم DDR5 را روانه بازار خواهد کرد. پردازنده‌های جدید اینتل زمانی می‌رسند که بسیاری از محصولات قادر به پشتیبانی از PCIe - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر الوند استان زنجان - 5.0 خواهند بود، اما چنین موضوعی درباره رم DDR5 صدق نمی‌کند.

پردازنده‌های Alder Lake S که احتمالا ماه نوامبر (پاییز) از راه می‌رسند، در کنار رم DDR5 از رم DDR4 هم پشتیبانی خواهند کرد، بنابراین استفاده از فناوری - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر الوند استان زنجان - جدید به سازنده مادربورد و البته بودجه کاربران بستگی دارد. امکان پشتیبانی همزمان از رم DDR4 و DDR5 توسط مادربوردها وجود ندارد، بنابراین نمونه‌های اقتصادی به احتمال زیاد همچنان از DDR4 پشتیبانی خواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر الوند استان زنجان

حتی اگر مادربوردهای - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر الوند استان زنجان - گران‌قیمت به سراغ DDR5 بروند، انتظار داریم در آینده نزدیک موجودی این رم‌ها به اندازه‌ای نباشد که کاربران بتوانند به راحتی آن‌ها را تهیه کنند.

اگرچه اینتل به شرکای خود گفته این پردازنده‌ها - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر الوند استان زنجان - را - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر الوند استان زنجان - پاییز روانه بازار می‌کند، اما بر اساس شرایط بازار و البته این کمپانی، امکان تغییرش وجود دارد.

یکی دیگر از تفاوت‌های پردازنده‌های Alder Lake S  اینتل نسبت به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر الوند استان زنجان - گذشته، طراحی ظاهری جدیدی است که نیاز به سیستم خنک‌کننده جدیدی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر الوند استان زنجان - دارد. بنابراین نمی‌توان از خنک‌کننده‌های قدیمی در سوکت LGA 1700 استفاده کرد.

اینتل با پردازنده‌های جدیدش به سراغ معماری جدیدی می‌رود که البته چندین سال است در دنیای گوشی‌های هوشمند رواج دارد: معماری big.LITTLE. با این معماری، این کمپانی می‌تواند به جنگ پردازنده‌هایی مانند M1 اپل برود. البته اینتل ظاهرا باید در آینده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر الوند استان زنجان - با چیپ اگزینوس جدید سامسونگ با پردازشگر گرافیکی AMD هم رقابت کند.

شاید این سبک طراحی به اینتل اجازه دهد مصرف انرژی و همچنین تولید گرمای پردازنده‌هایش را بطور چشمگیری کاهش دهد و بتواند از ادامه رشد AMD در بازار جلوگیری کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone