🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15070.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ آپدیت اندروید ۱۱ را برای گلکسی A30 منتشر کرد

سامسونگ همچنان آپدیت اندروید ۱۱ را برای گوشی‌های رده متوسط خود منتشر می‌کند و حالا نوبت به گلکسی A30 رسیده. این آپدیت در چین با ورژن A3050ZCU4CUE1 منتشر شده است. به‌روزرسانی امنیتی این نسخه در ...

سامسونگ همچنان آپدیت اندروید ۱۱ را برای گوشی‌های رده متوسط خود منتشر می‌کند و حالا نوبت به گلکسی A30 رسیده. این آپدیت در چین با ورژن A3050ZCU4CUE1 منتشر شده است. به‌روزرسانی امنیتی این نسخه در واقع آخرین نیست و تاریخ آن به ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ برمی‌گردد. - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر گلستان استان گلستان - اما - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر گلستان استان گلستان - به هر حال برای گوشی که دو ماه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر گلستان استان گلستان - پیش دو سالگی خود را جشن گرفت، آپدیت مناسبی به حساب می‌آید.

طبق سیاست‌گذاری‌های جدید سامسونگ، - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر گلستان استان گلستان - گوشی‌های سری نوت ۲۰ به بعد تا سه آپدیت جدید دریافت خواهند کرد، در صورتی که تا قبل آن گوشی‌ها تنها دو آپدیت کلی دریافت می‌کردند. سری A30 نیز از سری‌های قبل نوت ۲۰ محسوب می‌شود و تنها دو نسخه آپدیت کلی دریافت می‌کند. در واقع، اندروید ۱۱ آخرین آپدیت بزرگی است که برای گلکسی A30 منتشر شده است.

ورژن One UI این گوشی با آپدیت اندروید ۱۱ باید ۳.۱ باشد، گرچه بدون دیدن آپدیت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر گلستان استان گلستان - جدید نمی‌توان با قاطعیت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر گلستان استان گلستان - نظر داد. همچنین - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر گلستان استان گلستان - سامسونگ چین برنامه جداگانه‌ای برای آپدیت‌های نرم‌افزاری خود دارد و باید صبر کنیم تا آپدیت جدید به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر گلستان استان گلستان - بقیه بازارهای جهان نیز برسد.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر گلستان استان گلستان

البته با توجه به سابقه سامسونگ، انتشار آپدیت جهانی مقدار زیادی طول نخواهد کشید و - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر گلستان استان گلستان - احتمالا به زودی در سراسر دنیا در دسترس خواهد بود. با - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر گلستان استان گلستان - انتشار این آپدیت می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات گوشی و بخش آپدیت نرم‌افزار، آن را نصب کنید و از امکانات جدید بهره ببرید. همچنین این آپدیت را می‌توانید با اتصال گوشی خود به سیستم، نصب کنید.

گلکسی A30 در اسفند ۱۳۹۷ منتشر شد. این گوشی سامسونگ با صفحه‌نمایش - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر گلستان استان گلستان - سوپر امولد ۶.۴ اینچی و گوریلا گلس ۳ وارد بازار شد. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی همراه با دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی در پشت گوشی کنار هم و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر گلستان استان گلستان - جلوی گوشی قرار دارد. این گوشی در همان سال - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر گلستان استان گلستان - با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در بازار عرضه شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone