🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15092.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل سرویس iCloud Documents and Data را با iCloud Drive ادغام می‌کند

اطلاعات به دست آمده از یکی از صفحات پشتیبانی وب‌سایت اپل از ادغام دو سرویس iCloud Documents and Data و iCloud Drive خبر می‌دهد. از آن‌جایی که سرویس iCloud Drive یکپارچه‌تر و پراستفاده‌تر است، اپل ...

اطلاعات به دست آمده از یکی از صفحات پشتیبانی وب‌سایت اپل از ادغام دو سرویس iCloud Documents and Data و iCloud Drive خبر می‌دهد. از آن‌جایی که سرویس iCloud Drive یکپارچه‌تر و پراستفاده‌تر است، اپل می‌خواهد این دو سرویس را با هم یکی کرده و این ادغام را از آغاز ماه مه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر داراب استان فارس - ۲۰۲۲ اجرایی کند.

دو سرویس iCloud Drive و iCloud Documents and Data در زمینه بکاپ‌گیری از اطلاعات عملکرد تقریبا یکسانی دارند. ولی استفاده از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر داراب استان فارس - iCloud Drive نسبت به iCloud Documents and Data آسان‌تر است و افراد بیشتری به‌راحتی از طریق اپلیکیشن File به آن دسترسی دارند. به گزارش MacGeneration، دقیقا یک سال بعد یعنی از ماه مه ۲۰۲۲، اکانت کاربرانی که - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر داراب استان فارس - از iCloud Documents and Data استفاده می‌کنند به‌طور خودکار با iCloud Drive ادغام می‌شود.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر داراب استان فارس

البته پس از اجرای این تغییر، کاربران باید به صورت دستی iCloud Drive را فعال کنند تا بتوانند فایل‌ها را ببینند. اپل می‌گوید:

«در ماه مه ۲۰۲۲، سرویس iCloud Documents and Data، سرویس قبلی ما برای همگام‌سازی فایل‌ها، به کار خود پایان می‌دهد و به‌طور کامل با iCloud Drive جایگزین - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر داراب استان فارس - می‌شود. بنابراین اگر از iCloud Documents and Data - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر داراب استان فارس - استفاده می‌کنید، از آن تاریخ اکانت شما به iCloud Drive منتقل خواهد شد.

اگر از iCloud Documents and Data استفاده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر داراب استان فارس - می‌کنید، باید iCloud Drive را فعال کنید تا بتوانید فایل‌های خود را ببینید. ارتقای اکانت به iCloud Drive میزان فضای مورد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر داراب استان فارس - استفاده توسط فایل‌های شما در آی‌کلود را تغییر نمی‌دهد.»

سرویس iCloud Drive در سال ۲۰۱۴ به عنوان سازوکاری یکپارچه معرفی شد تا کاربران اپل بتوانند به‌صورت مشترک از طریق دستگاه‌های مختلف به فایل‌های خود دسترسی داشته باشند. کاربران برای فعال‌سازی این سرویس می‌توانند روی دستگاه iOS یا iPadOS خود به مسیر Settings -> iCloud بروند و گزینه iCloud Drive را فعال کنند. این کار روی مک او اس از قسمت System Preference -> iCloud و گزینه iCloud Drive قابل انجام است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone