🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15097.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

نسخه اولیه کرنل لینوکس ۵.۱۳ با پشتیبانی از چیپ M1 اپل منتشر شد

جدیدترین نسخه کرنل لینوکس یعنی لینوکس ۵.۱۳ از تراشه M1 اپل پشتیبانی می‌کند. این نسخه حالا به عنوان یک کاندید انتشار در دسترس قرار دارد. «لینوس توروالدز» در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که نسخه کاندید انتشار ...

جدیدترین نسخه کرنل لینوکس یعنی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بانه استان کردستان - لینوکس ۵.۱۳ از تراشه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بانه استان کردستان - M1 اپل پشتیبانی می‌کند. این نسخه حالا به عنوان یک کاندید انتشار در دسترس قرار دارد. «لینوس توروالدز» در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که نسخه کاندید انتشار کرنل لینوکس ۵.۱۳ برای آزمایش عمومی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بانه استان کردستان - در دسترس کاربران قرار گرفته و این نسخه طبق پیش‌بینی‌های قبلی، از تراشه اختصاصی اپل پشتیبانی می‌کند.

محققان امنیتی قبلا توانسته بودند لینوکس را روی تراشه M1 اجرا کنند، ولی این کار نیازمند مهارت فنی بالایی بود. حالا با لینوکس ۵.۱۳ به راحتی می‌توانید این کرنل را روی کامپیوترهای جدید اپل اجرا کنید. نسخه جدید لینوکس علاوه بر این، دارای درایورهای جدید و تغییراتی در سیستم فایل، معماری، ابزارهای اساسی، شیوه مدیریت پروسه‌ها و غیره است. این نسخه از گرافیک اینتل آلدر لیک اس، AMDGPU FreeSync/Adaptive-Sync HDMI، شتاب‌دهنده AMD Aldebaran و کنترلر سرویس استریم بازی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بانه استان کردستان - آمازون Luna پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بانه استان کردستان

این نسخه همچنین دارای درایور جدیدی برای خنک‌سازی تراشه‌های اینتل، ماژول امنیتی Landlock و Clang CFI است. ولی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بانه استان کردستان - لینوکس ۵.۱۳ متاسفانه هنوز از زبان برنامه‌نویسی Rust پشتیبانی نمی‌کند و سازگار مطلوبی با گرافیک‌های انویدیا ندارد.

نسخه نهایی لینوکس ۵.۱۳ احتمالا اواخر ماه ژوئن یا اوایل ژوئیه مصادف با تیر ماه منتشر می‌شود. با این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بانه استان کردستان - حال، باید منتظر بمانیم تا ببینیم توروالدز تصمیم دارد چند نسخه کاندید انتشار را در چرخه توسعه این کرنل عرضه کند. اگر می‌خواهید این نسخه را آزمایش کنید، لینوکس ۵.۱۳ از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بانه استان کردستان - این آدرس قابل دریافت است. البته به خاطر داشته باشید که نسخه حاضر نهایی نشده است و احتمالا مشکلات مختلفی دارد.

کرنل لینوکس یک کرنل سیستمی متن باز - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بانه استان کردستان - است که در سال ۱۹۹۱ توسط لینوس توروالدز توسعه داده شد. این کرنل زیربنای بسیاری از توزیع‌های لینوکسی است که برای کامپیوترهای عادی و سرورها استفاده می‌شود. اندروید هم سیستم عاملی مبتنی بر لینوکس است که از نسخه خاصی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بانه استان کردستان - از این کرنل بهره می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گیل نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
خوب هستید؟ آیا جسارتا منطقه روستای احمد آباد بانه سرویس کار مایکروفر بوتان دارید
پاسخ: بله در روستای احمد آباد شهر بانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone