🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15091.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

رابط کاربری MIUI شیائومی توانسته ۳۵ زلزله بالاتر از ۴ ریشتر را به کاربران هشدار دهد

شیائومی با انتشار پستی به مناسبت روز پیشگیری و مقابله با بلایای طبیعی اعلام کرد رابط کاربری MIUI این شرکت طی بازه زمانی بیش از ۵۰۰ روز، موفق به هشدار دادن درباره ۳۵ مورد زمین ...

شیائومی با انتشار پستی به مناسبت روز پیشگیری و مقابله با بلایای طبیعی اعلام کرد رابط کاربری MIUI این شرکت طی بازه زمانی بیش - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سبزوار استان خراسان - از ۵۰۰ روز، موفق به هشدار دادن درباره ۳۵ مورد زمین لرزه به بزرگی ۴ - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سبزوار استان خراسان - ریشتر و بالاتر در - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سبزوار استان خراسان - چین شده است.

شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو چین با انتشار پوستری، این موفقیت را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد سیستم هشدار سریع بلایای طبیعی در حال حاضر ۲۵ - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سبزوار استان خراسان - استان چین را پوشش می‌دهد ولی امید آن می‌رود که به زودی کل چین بتواند از این سیستم برخوردار شده و هشدار سریع را در زمان مقتضی دریافت کنند.

برخی از گوشی‌های هوشمند امروزی مجهز به سیستم هشدار سریع هستند که در دستگاه تعبیه شده است. این سیستم می‌‌تواند در مورد بلایای طبیعی به کاربران هشدار بدهد. شیائومی در پست منتشر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سبزوار استان خراسان - شده به این موضوع اشاره کرده که تاکنون ۸,۶۴۰,۴۷۷ دستگاه این کمپانی چینی شامل گوشی‌ها و تلویزیون‌های هوشمند به سیستم هشدار سریع بلایای طبیعی مجهز شده‌اند. شایان - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سبزوار استان خراسان - ذکر است این سیستم بیش از ۵۰۰ روز فعال بوده و در این بازه زمانی موفق به هشدار سریع ۳۵ زلزله با شدت ۴ ریشتر و بیشتر شده است.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سبزوار استان خراسان

مقامات شرکت شیائومی اعلام کرده‌اند که MIUI با موسسه تحقیقاتی مقابله با بلایای طبیعی وارد همکاری جدیدی خواهد شد تا بتواند ویژگی‌های سیستم هشدار زودهنگام را بهبود ببخشد. هشدارهای مربوط به بلایای طبیعی شیائومی با همکاری مرکز ملی هشدار زودهنگام، ارسال هشدارهای اضطراری ملی و شبکه‌های زلزله‌نگاری چین نیز بهبود پیدا - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سبزوار استان خراسان - می‌کند. با این حساب امید آن می‌رود با بهبود و تقویت این سیستم در آینده، تلفات مربوط به بلایای طبیعی تا حد امکان به حداقل برسد.

این نخستین باری نیست که شرکت شیائومی در مورد سیستم هشدار زلزله از طریق دستگاه‌های خود مطلبی منتشر می‌کند و پیش از این - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سبزوار استان خراسان - نیز چینی‌ها در این زمینه فعالیت‌هایی را انجام داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone