🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15099.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

لنوو به صورت حضوری در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ شرکت نخواهد کرد

کمی بعد از بیانه سامسونگ به منظور عدم حضور در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱، لنوو نیز عدم حضور خود را در این رویداد اعلام کرد. این شرکت چینی هم مانند سامسونگ گفته به صورت مجازی ...

کمی بعد از بیانه سامسونگ به منظور عدم حضور در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱، لنوو نیز عدم حضور خود را در این رویداد اعلام کرد. این شرکت چینی هم مانند سامسونگ گفته به صورت مجازی در این رویداد شرکت می‌کند و جای غرفه فیزیکی خود را به حضور مجازی می‌دهد.

به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا، این رویداد در سال گذشته برگزار نشد، اما امسال با آغاز واکسیناسیون اتحادیه GSM قصد دارد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پاوه استان کردستان - تا این نمایشگاه را برگزار کند. بر خلاف موج‌های سهمگین این بیماری و مرگ روزانه هزاران نفر در کشورهای مختلف دنیا، همچنان کنگره جهانی موبایل در تیر ماه امسال به صورت حضوری برگزار خواهد شد. البته تعدادی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پاوه استان کردستان - از کمپانی‌های بزرگ دنیا مانند گوگل، نوکیا، اریکسون، سونی و اوراکل با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پاوه استان کردستان - حضور در این رویداد مخالفت کرده‌اند.

کنگره جهانی موبایل یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های جهانی موبایل است که هر سال در بهار برگزار می‌شود، اما - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پاوه استان کردستان - اینبار به دلیل شرایط جهان به تیر ماه منتقل شده است. این رویداد امسال با ۵۰ هزار شرکت‌کننده برگزار خواهد شد که تمامی شرکت‌کنندگان برای ورود به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پاوه استان کردستان - نمایشگاه ملزم به ارائه تست منفی کووید-۱۹ هستند و هر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پاوه استان کردستان - ۷۲ ساعت باید این تست را تکرار کنند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پاوه استان کردستان

در این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پاوه استان کردستان - هفته - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پاوه استان کردستان - سامسونگ نیز اعلام کرد که محصولات جدید خود - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پاوه استان کردستان - را به صورت مجازی در این رویداد به نمایش می‌گذارد، اما همچنان شرکت‌های ZTE، - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پاوه استان کردستان - شیائومی و ال‌جی در این رویداد که در ۷ تا ۱۰ تیرماه برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

به دنبال بیانیه سامسونگ، اتحادیه GSM اعلام کرد: «برنامه‌ریزی برای چنین رویداد بزرگی در دوران همه‌گیری کرونا کار مشکلی است. سامسونگ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ به صورت مجازی حضور خواهد داشت و امیدواریم که آن‌ها را در رویداد سال بعد ببینیم.»

اعلام عدم - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پاوه استان کردستان - حضور کمپانی‌های بزرگ در کنگره جهانی موبایل تاکنون شکست بزرگی برای GSMA بوده است، - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پاوه استان کردستان - اما با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر پاوه استان کردستان - وجود ممنوعیت سفر و پرواز در کشورهای مختلف نمی‌توان هیچ کدام از کمپانی‌ها را برای این کار سرزنش کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone