🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15089.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس از گوشی‌های ذ‌‌ن‌فون ۸ و ذ‌ن‌فون ۸ فلیپ رونمایی کرد

ایسوس از دو گوشی هوشمند پرچمدار ذن‌فون ۸ و ذ‌ن‌فون ۸ فلیپ با ویژگی‌های منحصر به فردی رونمایی کرد. ذن‌فون ۸ مجهز به نمایشگر کوچک ۵.۹ اینچی و نسخه فلیپ این موبایل از دوربین با ...

ایسوس از دو گوشی هوشمند پرچمدار ذن‌فون ۸ و ذ‌ن‌فون ۸ فلیپ با ویژگی‌های منحصر به فردی رونمایی کرد. ذن‌فون ۸ مجهز به نمایشگر کوچک ۵.۹ اینچی و نسخه فلیپ این موبایل از دوربین با مکانیزم چرخشی بهره می‌برد.

هر دو موبایل جدید ایسوس با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ به بازار عرضه می شوند و قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را دارند. ذن‌فون ۸ از نمایشگر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شاندیز استان خراسان - ۵.۹ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل،  نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

مشخصات دوربین‌های پنل پشتی ذن‌فون ۸ وام گرفته از مشخصات دوربین دستگاه‌های سری ذن‌فون ۷ - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شاندیز استان خراسان - است. در پنل پشتی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شاندیز استان خراسان - ذنفون ۸ دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال در کنار دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی جای گرفته است. در پنل جلویی دستگاه نیز دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی در روزنه روی نمایشگر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شاندیز استان خراسان - قرار دارد.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شاندیز استان خراسان

باتری این موبایل جدید ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی است و شارژ سیمی ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند ولی مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم نیست. شارپر در جعبه دستگاه قرار دارد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شاندیز استان خراسان - و از آن حذف نمی‌شود. موبایل جدید ایسوس دارای اسپیکرهای دوتایی اختصاصی و جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز است.

ذن‌فون ۸ فلیپ از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. نسخه فلیپ - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شاندیز استان خراسان - با رم حداکثر ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. باتری نسخه فلیپ ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی است و از شارژ سیمی ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شاندیز استان خراسان

در پنل پشتی دستگاه دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شاندیز استان خراسان - اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و در نهایت دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو جای گرفته است. دوربین‌های این مدل قابلیت چرخش دارند.

براساس اعلام ایسوس گوشی هوشمند ذن‌فون ۸ احتمالا تابستان امسال در بازار آمریکا عرضه خواهد شد. گفته می شود - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شاندیز استان خراسان - قیمت این گوشی هوشمند رقمی بین ۵۹۹ دلار تا ۷۹۹ دلار در بازار ایالات متحده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone