🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15050.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

رندرها و مشخصات کامل مدل 4G و 5G گلکسی A22 سامسونگ افشا شد

سامسونگ در حال کار روی نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A است و انتظار می‌رود گلکسی A22 در ماه آینده میلادی از راه برسد. حالا شاهد انتشار رندرها و همچنین مشخصات این دستگاه در مدل‌های ...

سامسونگ در حال کار روی نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A است و انتظار می‌رود گلکسی A22 در ماه آینده میلادی از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نی ریز استان فارس - راه برسد. حالا شاهد انتشار رندرها و همچنین مشخصات این دستگاه در مدل‌های 4G و 5G هستیم.

این دو گوشی هوشمند از طراحی مشابه بهره می‌برند و هردوی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نی ریز استان فارس - آن‌ها با چهار رنگ سفید، مشکی، بنفش و نعنایی یا همان سبز از راه می‌رسند. با این وجود، محصولات آینده کره‌ای‌ها از نظر دوربین‌ها، نمایشگر، چیپست و همچنین بیومتریک با یکدیگر تفاوت دارند.

گلکسی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نی ریز استان فارس - A22 5G که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نی ریز استان فارس - در رندرهای زیر آن را تماشا می‌کنید، به چیپ دیمنسیتی ۷۰۰ با مودم 5G مجهز می‌شود و از نمایشگر ۶.۴ اینچی بهره می‌برد. با توجه به قرارگیری سنسور اثر انگشت روی فریم، سامسونگ برای این محصولش نمایشگر LCD و نه امولد درنظر می‌گیرد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نی ریز استان فارس
سامسونگ گلکسی A22 5G

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه قرار می‌گیرد که شامل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نی ریز استان فارس - دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی می‌شود که انتظار می‌رود مورد آخر، از نوع ماکرو یا تشخیص عمق باشد. مدل 5G با وزن ۲۰۵ گرم و ضخامت ۹ میلی‌متر، از برادرش سنگین‌تر و ضخیم‌تر است. مدل 4G ضخامتی برابر ۸.۵ میلی‌متر دارد و وزنش هم به ۱۸۵ گرم می‌رسد.

رندرهای زیر گلکسی A22 4G را نشان می‌دهند که چیپ هلیو G80 مدیاتک قلب تپنده‌اش خواهد بود. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نی ریز استان فارس - این دستگاه هم نمایشگر ۶.۴ اینچی دارد، اما با توجه به طراحی استاندارد دکمه پاور روی فریم، انتظار می‌رود از نوع امولد باشد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نی ریز استان فارس
سامسونگ گلکسی A22 4G

این گوشی هوشمند از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و برخلاف برادرش، دوربین اصلی چهارگانه شامل سنسورهای ۴۸، ۵، - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نی ریز استان فارس - ۲ و ۲ مگاپیکسلی دارد.

این محصولات سامسونگ از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نی ریز استان فارس - با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی از راه می‌رسند. این احتمال وجود دارد که کره‌ای‌ها گلکسی A22 را با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار روانه بازار کنند. در حالی سامسونگ برای معرفی نسل جدید گلکسی A آماده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نی ریز استان فارس - می‌شود که گزارش‌ها از کمبود چیپ برای تولید این محصولات خبر می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone