🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15051.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل با کاهش ۵۰ درصدی اندازه اسکنر فیس آیدی، ناچ آیفون ۱۳ را کوچک‌تر می‌کند

منابع زنجیره تامین می‌گویند اسکنر فیس آیدی آیفون در نسل بعدی پرچمداران اپل تا ۵۰ درصد کوچک‌تر خواهد شد. در نتیجه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ناچ بالای نمایشگر در سری آیفون ۱۳ از نسل ...

منابع زنجیره تامین می‌گویند اسکنر فیس آیدی آیفون در نسل بعدی پرچمداران اپل تا ۵۰ درصد کوچک‌تر خواهد شد. در نتیجه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ناچ بالای نمایشگر در سری آیفون ۱۳ از نسل قبلی کوچک‌تر شود.

به گزارش «دیجی‌تایمز»، اپل اندازه تراشه VCSEL از - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اراک استان مرکزی - اسکنر فیس آیدی را کاهش می‌دهد. این تصمیم موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های تولید می‌شود چون سطح تولید تراشه روی هر ویفر را افزایش می‌دهد. طراحی جدید تراشه VCSEL به اپل کمک می‌کند قابلیت‌های جدیدی را - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اراک استان مرکزی - در این قطعه استفاده کند، اما فعلا نمی‌دانیم که این قابلیت‌ها چه خواهند بود.

VCSEL تراشه‌ای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اراک استان مرکزی - است که از آن - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اراک استان مرکزی - برای تاباندن نقاط مادون قرمز روی سطوح و ایجاد نقشه سه‌بعدی از آن‌ها استفاده می‌شود. گزارش امروز می‌گوید ماژول کوچک‌تر فیس آیدی در آیفون‌ها و آیپدهای بعدی اپل که در اواخر سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند، به کار گرفته خواهند شد. اولین دستگاهی که احتمالا با این ماژول به بازار می‌آید، آیفون ۱۳ است.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اراک استان مرکزی

شایعات کاهش اندازه ناچ از زمان معرفی آیفون X که برای اولین بار از این بریدگی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اراک استان مرکزی - استفاده می‌کرد، در اخبار شنیده می‌شود. خود دیجی‌تایمز قبلا گفته بود که اندازه ناچ آیفون ۱۳ به موجب طراحی جدید قطعات - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اراک استان مرکزی - ماژول دوربین سلفی این دستگاه کاهش پیدا می‌کند. تحلیلگران شرکت Barclays - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اراک استان مرکزی - هم توضیح داده - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اراک استان مرکزی - بودند که آیفون ۱۳ به خاطر سیستم نوری جدید فیس آیدی، ناچ کوچک‌تری خواهد داشت.

اپل چند وقت پیش از نسخه جدید آیپد پرو رونمایی کرد، ولی این دستگاه شامل تغییری در ماژول فیس آیدی نبود. حالا با توجه به تعدد گزارش‌ها درباره کاهش اندازه ناچ، می‌توانیم با اطمینان بیشتری امیدوار باشیم که این شرکت اندازه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اراک استان مرکزی - بریدگی بالای نمایشگر آیفون‌ها را کاهش دهد.

دیجی‌تایمز یکی از منابعی است که با زنجیره تامین اپل ارتباط دارد ولی اگر نگاهی به سابقه آن داشته باشیم می‌توانیم خطاهای متعددی را در گزارش‌هایش مشاهده کنیم. پس بهتر است منتظر بمانیم تا با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی، اطلاعات بیشتری درباره نسل بعدی آیفون‌ها منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone