🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15053.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

توییتر امکان جستجو در دایرکت مسیج را ساده‌تر می‌کند

توییتر سرانجام قابلیت جستجوی پیام‌های مستقیم (دایرکت مسیج) را به نسخه اندروید اضافه کرد و قصد دارد در ادامه، امکان جستجو در پیام‌های مستقیم را ساده‌تر کند. قابلیت جستجو در پیام‌های مستقیم تقریبا دو سال ...

توییتر سرانجام قابلیت جستجوی پیام‌های مستقیم (دایرکت مسیج) را به نسخه اندروید اضافه کرد و قصد دارد در ادامه، امکان - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ابهر استان زنجان - جستجو در پیام‌های مستقیم را ساده‌تر کند.

قابلیت جستجو در پیام‌های مستقیم تقریبا دو سال پیش به نسخه iOS اپلیکیشن و نسخه وب توییتر اضافه شده بود و این شرکت سرانجام نوار جستجو را به قسمت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ابهر استان زنجان - دایرکت مسیج اپلیکیشن اندروید نیز اضافه کرده است.

براساس اعلام حساب رسمی توییتر، این قابلیت «نسخه بهبود یافته» ویژگی جستجوی موجود است و به کاربران این امکان را می‌دهد که جستجوی خود را در بین تمام پیام‌های مستقیم و نه تنها پیام‌های اخیر، انجام دهند. در حال حاضر فقط امکان جستجو بر اساس نام افراد امکان پذیر است اما به نظر می‌رسد به زودی و در اواخر سال میلادی جاری کاربران می‌توانند جستجوی خود را بر اساس کلمات مشخصی نیز انجام - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ابهر استان زنجان - دهند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ابهر استان زنجان

هر چند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ابهر استان زنجان - ممکن است این بروزرسانی‌ها نسبتا جزئی به نظر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ابهر استان زنجان - برسند، اما - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ابهر استان زنجان - عدم وجود چنین قابلیت‌های کاربردی برای مدت‌ها کاربران این پلتفرم را با مشکل روبرو کرده بود زیرا پیدا کردن پیام‌های مربوط به چندین ماه یا سال گذشته تقریبا غیر قابل ممکن بود و کاربران برای انجام این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر ابهر استان زنجان - کار باید صفحه پیام‌های شخصی را تا اسکرول می‌کردند. اما اکنون با وجود نوار جستجوی جدید، تقریبا مانند اپلیکیشن‌های پیام‌رسان پیدا کردن پیام‌های مستقیم قدیمی به راحتی انجام پذیر خواهد شد.

همچنین توییتر قصد دارد تا اواخر امسال روند جستجوی پیام‌های مستقیم کاربران را بسیار آسان‌تر کند. تا آن زمان کاربران می‌توانند جستجوی خود را بر اساس کلمات انجام دهند و پیام‌های مستقیم حاوی کلمات مورد نظر خود را به سادگی پیدا کنند.

توییتر همچنین در اوایل سال جاری اعلام کرد که در حال آزمایش قابلیت ارسال پیام‌های صوتی به طول ۱۴۰ ثانیه در هند است. همه تلاش توییتر بر آن است تا کاربران تجربه کاربری بهتری داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone