🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کهک استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کهک استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15056.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات اینترنت رایگان هدیه می‌دهد

همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ و به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات، ایرانسل به تمام مشترکان خود اینترنت رایگان داخلی هدیه می‌دهد. امروزه ارتباطات با فناوری گره خورده و شکل نوین آن باعث شده تا ...

همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ و به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات، ایرانسل به تمام مشترکان خود اینترنت رایگان داخلی هدیه می‌دهد.

امروزه ارتباطات با فناوری گره خورده و شکل نوین آن باعث شده تا سبک زندگی جهانیان به سبک زندگی دیجیتال تغییر پیدا کند. از این رو امسال و با توجهٔ خاص به شرایط منتج از کووید ‌۱۹ (کرونا)، اتحادیهٔ بین‌المللی ارتباطات دور (ITU) با شعار «تسریع تحول دیجیتال در دوران چالش برانگیز» به استقبال روز جهانی ارتباطات رفته است.

آقای هولین ژائو دبیرکل ITU در پیام خود به همین مناسبت خواستار متحد کردن جهان در پی تحول دیجیتال در همۀ زمینه‌ها شده و این روز - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کهک استان قم - را فرصتی برای تقویت استراتژی‌های ملی در زمینۀ توسعۀ ICT، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کهک استان قم - اجرای سیاست‌های هوشمندانه و اقدامات مؤثر برای تشویق سرمایه‌گذاری در فناوری‌اطلاعات و ارتباطات - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کهک استان قم - و مهارت‌های دیجیتال و ارتقای خدمات با فناوری‌های جدید، از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کهک استان قم - هوش مصنوعی گرفته تا 5G، با سهمی مهم در اقتصاد دیجیتال دانسته است.

به همین مناسبت ایرانسل به‌عنوان اولین و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کهک استان قم - بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کهک استان قم - بستۀ اینترنت هدیۀ ۲ گیگابایت داخلی را برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است.

تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند بستۀ اینترنت هدیۀ روز جهانی ارتباطات را با شماره‌گیری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، از بامداد دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ تا پایان همان روز، فعال کنند و از ۲ گیگابایت اینترنت هدیۀ داخلی بهره‌مند شوند.

لازم به گفتن است که اعتبار این بسته تا پایان روز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ بوده و هر کاربر یک بار فرصت دریافت این هدیه را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone