🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15063.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اولین زهپاد بی‌سیم دنیا، ExRay برای برقراری ارتباط از نور استفاده می‌کند

علی‌رغم تمام پیشرفت‌های به دست آمده در حوزه زهپادها (ROV)، این ابزارها هنوز از طریق کابل‌های ارتباطی به سطح متصل هستند، ولی زهپاد ExRay محصول جدیدی است که سیم را از این معادله حذف و ...

علی‌رغم تمام پیشرفت‌های به دست آمده در حوزه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هرسین استان کردستان - زهپادها (ROV)، این ابزارها هنوز از طریق کابل‌های ارتباطی به سطح متصل هستند، ولی زهپاد ExRay محصول - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هرسین استان کردستان - جدیدی است که سیم را از این معادله حذف و در عوض - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هرسین استان کردستان - از ارتباط نوری استفاده می‌کند.

زهپاد جدید ExRay با عنوان اولین درون (Drone) بی‌سیم زیر آب توسط شرکت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هرسین استان کردستان - سوئیسی Hydromea ساخته شده است. نمونه اولیه این دستگاه از سیستم ارتباطی زیر آب «لوما» استفاده می‌کند که توسط همین شرکت توسعه یافته و داده‌های دودویی را به واسطه پالس‌های سریع - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هرسین استان کردستان - نور از درون آب منتقل می‌کند. قبلا نمونه‌های مفهومی این نوع ارتباط را دیده بودیم، اما هیچ وقت از این فناوری در زهپادها استفاده نشده بود.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هرسین استان کردستان

لوما پالس‌های ۴۷۰ نانومتری نور آبی LED را بین دو مودم اپتیکال - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هرسین استان کردستان - جابه‌جا می‌کند. یکی از این مودم‌ها روی زهپاد و دیگری در سطح آب قرار می‌گیرد. - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هرسین استان کردستان - چون اطلاعات با - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هرسین استان کردستان - نرخ ۱۰ مگابیت بر ثانیه فرستاده می‌شود، می‌توان - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هرسین استان کردستان - حتی تصاویر HD - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هرسین استان کردستان - را بدون لگ از دوربین ExRay به سطح آب فرستاد.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هرسین استان کردستان

البته هم‌موسس Hydromea اذعان - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هرسین استان کردستان - می‌کند که محدوده ارتباط این زهپاد در حال حاضر در آب زلال و تاریکی کامل فقط ۵۰ متر است. هرچه آب کدرتر شود، این محدوده کمتر خواهد شد. این شرکت در آینده می‌خواهد محدوده ارتباطی خود را به حداقل ۱۰۰ متر برساند. البته Hydromea عمدتا می‌خواهد از این دستگاه برای بررسی مخازن حمل مایع داخل کشتی‌ها استفاده کند و بحث محدوده ارتباطی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هرسین استان کردستان - چندان حائز اهمیت نیست.

زهپاد ExRay در شرایط فعلی ۷۰ سانتی‌متر طول و ۷ کیلوگرم وزن دارد. این دستگاه از هفت موتور پیشران استفاده می‌کند - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هرسین استان کردستان - که آزادی حرکت ۶ درجه‌ای را برای آن به ارمغان می‌آورد. ExRay می‌تواند با باتری شش تا هشت ساعت کار کند. فعلا اطلاعات جزئی‌تری درباره مشخصات این دستگاه یا قیمت آن در دسترس نیست. شرکت Hydromea انتظار دارد ExRay را - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هرسین استان کردستان - اواخر سال آینده روانه بازار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone