🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15060.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ یکی از قابلیت‌های پرچمدارهای ۲۰۲۱ خود را به گلکسی A72 اضافه کرد

سامسونگ در هفته‌های اخیر بسیاری از گوشی‌هایش را بروزرسانی کرده و در کنار پچ‌های امنیتی، قابلیت‌های جدیدی هم به آن‌ها افزوده. حالا کره‌ای‌ها آپدیت جدیدی برای گلکسی A72 منتشر کرده‌اند که علاوه بر جدیدترین وصله ...

سامسونگ در هفته‌های اخیر بسیاری از گوشی‌هایش را بروزرسانی کرده و در کنار پچ‌های امنیتی، قابلیت‌های جدیدی هم - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هشتپر استان گیلان - به آن‌ها افزوده. حالا کره‌ای‌ها آپدیت جدیدی برای گلکسی A72 منتشر کرده‌اند که علاوه بر جدیدترین وصله امنیتی، حاوی قابلیتی است - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هشتپر استان گیلان - که تا به امروز تنها در پرچمدارهای ۲۰۲۱ آن‌ها شاهدش بودیم.

این قابلیت که افکت‌های تماس ویدیویی است، امکان افزودن تصاویر پس زمینه سفارشی به تماس‌های صورت گرفته با زوم، مایکروسافت تیمز - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هشتپر استان گیلان - یا گوگل Duo را فراهم می‌کند. شما می‌توانید از افکت پایه تار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هشتپر استان گیلان - شدن استفاده کنید، به سراغ یک رنگ مات بروید یا عکسی از گالری انتخاب - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هشتپر استان گیلان - کنید.

این ویژگی برای کاربران مخصوصا در دوره‌ای که بخاطر همه‌گیری کرونا بسیاری از افراد خانه‌نشین شده‌اند، می‌تواند کاربردی باشد. با توجه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هشتپر استان گیلان - به عرضه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هشتپر استان گیلان - این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هشتپر استان گیلان - قابلیت برای گلکسی A72، انتظار می‌رود در آینده سایر میان‌رده‌های این کمپانی هم به آن دست - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هشتپر استان گیلان - یابند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هشتپر استان گیلان

بروزرسانی ماه مه در کنار این ویژگی و همچنین جدیدترین پچ امنیتی، عملکرد دوربین، کیفیت تماس‌ها و اشتراک‌گذاری فایل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هشتپر استان گیلان - با Quick Share را بهبود می‌دهد.

این آپدیت هم اکنون برای کاربران در روسیه منتشر شده و انتظار می‌رود طی یکی دو هفته آینده کاربران در سایر کشورها هم به آن دسترسی پیدا کنند. احتمالا کره‎‌ای‌ها در آینده با انتشار بروزرسانی‌های جدید، فاصله میان پرچمدارها و میان‌رده‌های خود را از نظر قابلیت‌های نرم افزاری کاهش می‌دهند.

گلکسی A72‌ از نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هشتپر استان گیلان - پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد. این دستگاه به پردازنده نه چندان قدرتمند اسنپدراگون 720G مجهز شده که دارای ۸ هسته پردازشی و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۸ است.

این گوشی هوشمند در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد و دوربین اصلی چهارگانه دارد. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هشتپر استان گیلان - انرژی این محصول توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. برای آشنایی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر هشتپر استان گیلان - بیشتر با این دستگاه می‌توانید بررسی دیجیاتو را بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone