🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15058.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵۱ میلیارد دلاری سامسونگ در صنعت نیمه‌رسانا تا ۲۰۳۰

سامسونگ به عنوان یکی از غول‌های صنعت نیمه‌رسانا از افزایش سرمایه‌گذاری خود در این بخش خبر داد. کره‌ای‌ها با ۳۶ میلیارد دلار سرمایه بیشتر، میزان کل سرمایه‌گذاری خود در این صنعت را تا ۲۰۳۰ به ...

سامسونگ به عنوان یکی از غول‌های صنعت نیمه‌رسانا از افزایش سرمایه‌گذاری خود در این بخش خبر داد. کره‌ای‌ها با ۳۶ میلیارد دلار سرمایه بیشتر، میزان کل سرمایه‌گذاری خود در این صنعت را - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - تا ۲۰۳۰ به ۱۵۱ میلیارد دلار می‌رسانند.

سامسونگ در گذشته از سرمایه‌گذاری ۱۱۵ میلیارد دلاری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - در این بازار خبر داده بود و حالا با افزایش ۳۶ میلیارد دلاری، نشان می‌دهد که تا چه اندازه می‌خواهد در این بخش پیشرو باشد و جلوتر از رقبا قرار بگیرد.

کسب و کار چیپ سامسونگ شامل دو بخش ریخته‌گری و سیستم LSI می‌شود. این دو بخش در کنار طراحی چیپ، آن را برای برندهای دیگر هم تولید می‌کنند. کره‌ای‌ها با گسترش بخش ریخته‌گری می‌توانند در ساخت نسل بعدی فناوری‌ها مانند تراشه‌های 5G، هوش مصنوعی و ماشین‌های خودران عملکرد بهتری داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان

دکتر «کینام کیم»، نایب رئیس و مدیر بخش راه‌حل‌های دستگاه در سامسونگ الکترونیک گفته وضعیت بازار به گونه‌ای است که باید برای بلندمدت برنامه‌ریزی کرد:

«کل صنعت نیمه‌هادی در یک نقطه عطف قرار دارد و حالا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - زمان آن رسیده که طرحی برای سرمایه‌گذاری و استراتژی بلندمدت ترسیم کنیم. سامسونگ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - برای کسب و کار مموری، تجارتی که - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - آن را رهبری‌ می‌کند، سرمایه‌گذاری گسترده برای حفظ جایگاهش انجام می‌دهد.»

سامسونگ شروع به تاسیس یک خط تولید جدید به نام «P3» در شهر «پیونگتائک» کره جنوبی کرده و انتظار می‌رود در نیمه دوم ۲۰۲۲ تکمیل شود. این خط تولید با جدیدترین فناوری‌ها می‌تواند DRAM با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - و نیمه‌رساناهای منطقی ۵ نانومتری تولید کند.

با توجه به کمبود جهانی تراشه، چنین سرمایه‌گذاری‌هایی منطقی به نظر می‌رسد چرا که در آینده در اکثر دستگاه‌ها از چیپ استفاده خواهد شد. در کنار سامسونگ، TSMC هم سرمایه‌گذاری‌ها در این بخش را افزایش داده و می‌خواهد کارخانه‌های جدیدی برای تولید تراشه‌های مدرن با لیتوگرافی ۳ نانومتری تاسیس کند. اتحادیه اروپا هم برای کاهش وابستگی‌ به کشورها، می‌خواهد سرمایه‌گذاری در این صنعت را افزایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone