🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11961.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

رابط کاربری MIUI 13 شیائومی ۳ گیگابایت رم مجازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد

چند روز پیش شاهد افشای جزئیات جدیدی درباره رابط کاربری MIUI 13 شیائومی بودیم و حالا اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شده است. ظاهرا شیائومی می‌خواهد با رابط کاربری جدیدش ۳ گیگابایت رم مجازی برای ...

چند روز پیش شاهد افشای جزئیات جدیدی درباره رابط کاربری MIUI 13 شیائومی بودیم و حالا اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شده است. ظاهرا شیائومی می‌خواهد با رابط کاربری جدیدش ۳ گیگابایت رم مجازی برای گوشی‌ها درنظر بگیرد.

در گزارش قبلی به قابلیتی به نام «Fusion Memory» اشاره شده بود، اما نمی‌دانستیم شیائومی در دنیای واقعی چگونه می‌خواهد از آن استفاده کند. این ویژگی مشابه رم مجازی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فومن استان گیلان - در گوشی‌های اوپو و ویوو - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فومن استان گیلان - است و طبق اطلاعات جدید، ۳ گیگابایت رم بیشتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با این قابلیت کاربران در کنار رم واقعی دستگاه، به ۳ گیگابایت رم مجازی هم دسترسی پیدا می‌کنند و با فعالسازی آن، فضای ذخیره‌سازی دستگاه به عنوان رم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فومن استان گیلان - مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طبق اسکرین شاتی که از تنظیمات یک گوشی شیائومی منتشر شده، کاربران می‌توانند این قابلیت را فعال یا غیرفعال کنند. این ویژگی به گوشی‌های قدیمی و پایین‌رده شیائومی با میزان رم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فومن استان گیلان - محدود کمک می‌کند تا عملکرد روان‌تری داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فومن استان گیلان

این تنها تغییر در رابط - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فومن استان گیلان - کاربری MIUI 13 شیائومی نخواهد بود و چینی‌ها قابلیت‌های دیگری را هم برای آن درنظر می‌گیرند. ظاهرا - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فومن استان گیلان - باید منتشر انیمیشن‌ها و فونت‌های جدیدی برای این رابط کاربری باشیم و البته با آیکون‌های بازطراحی شده و تصاویر پس‌زمینه تازه هم روبه‌رو خواهیم شد.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این رابط کاربری، پشتیبانی از پنجره‌های شناور برای بازی‌ها خواهد بود. رابط کاربری کنونی شیائومی از چنین قابلیتی برای اپ‌ها پشتیبانی می‌کند اما با پشتیبانی بازی‌ها - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فومن استان گیلان - از آن، عملکردش افزایش می‌یابد.

در کنار چنین بهبودهای بصری و سیستمی، احتمالا مانند رابط کاربری قبلی این کمپانی یعنی MIUI 12.5 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فومن استان گیلان - با کاهش میزان مصرف رم و انرژی هم روبه‌رو خواهیم شد. شیائومی با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فومن استان گیلان - بازنویسی ساختار اصلی رابط کاربری MIUI 12.5، میزان مصرف رم و انرژی آن را به ترتیب ۲۰ و ۲۵ درصد نسبت به گذشته کاهش داد.

رابط کاربری MIUI 13 احتمالا با گوشی می میکس ۴ از راه می‌رسد و شیائومی آن را برای تمام محصولاتش با عمر ۲ سال منتشر خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آریامهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ سایت ***** مایکروفر گالانز SBD208B8H-P0FC0A شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone