🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11960.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل روی مانیتور جدیدی با چیپ A13 و موتور عصبی کار می‌کند

مدت‌هاست مانیتور پرو دیسپلی XDR اپل با قیمت بالایی در بازار به فروش می‌رسد و حالا ظاهرا کوپرتینویی‌ها روی مانیتور جدیدی کار می‌کنند. این نمایشگر خارجی جدید احتمالا به چیپ A13 Bionic و همچنین موتور ...

مدت‌هاست مانیتور پرو دیسپلی XDR اپل با قیمت بالایی در بازار به فروش می‌رسد و حالا ظاهرا کوپرتینویی‌ها روی مانیتور جدیدی کار می‌کنند. این نمایشگر خارجی جدید احتمالا به چیپ A13 Bionic و همچنین موتور عصبی مجهز خواهد شد.

این مانیتور جدید با اسم رمز J327 در حال توسعه است، با این حال اطلاعات زیادی درباره آن منتشر نشده. به گفته منابع آگاه، این نمایشگر به چیپ قدرتمند A13 Bionic مجهز خواهد شد، یعنی تراشه‌ای که کوپرتینویی‌ها در گوشی‌های سری آیفون ۱۱ استفاده کرده‌اند.

چیپ A13 بایونیک تنها ویژگی منحصر به فرد این مانیتور جدید نخواهد بود و اپل آن را به موتور عصبی هم مجهز خواهد کرد. با این موتور عصبی، وظایف یادگیری ماشینی با سرعت بیشتری انجام خواهند شد.

در حالی که برخی شایعات از توسعه نمایشگر ارزان‌تری از سوی اپل برای کاربران عادی خبر داده‌اند، این مانیتور جدید به علت استفاده از چیپ اختصاصی احتمالا نمایشگر مدنظر این منابع نخواهد بود. انتظار می‌رود این محصول در آینده جایگزین مانیتور باکیفیت و البته گران قیمت پرو - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساوه استان مرکزی - دیسپلی XDR شود.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساوه استان مرکزی
پرو دیسپلی XDR

در سال - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساوه استان مرکزی - ۲۰۱۶ و زمانی که اپل تولید تاندربولت دیسپلی را متوقف کرد، شایعات به توسعه جایگزین آن با رزولوشن بالا و همچنین GPU داخلی اشاره - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساوه استان مرکزی - کردند. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساوه استان مرکزی - اما مانیتور پرو دیسپلی XDR برخلاف شایعات فاقد GPU است، هرچند رزولوشن بالایی دارد.

حالا - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساوه استان مرکزی - طبق گزارش جدید به نظر می‌رسد شایعات گذشته صحت داشته‌اند، اما کوپرتینویی‌ها مدت زمان بیشتری را برای توسعه چنین محصولی درنظر گرفته‌اند. این مانیتور جدید به چیپ مجهز می‌شود که در کنار GPU، از CPU هم بهره می‌برد و قدرت پردازشی و گرافیکی اضافه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با این مانیتور کاربران بدون اینکه از تمام منابع چیپ مورد استفاده در مک خود استفاده کنند، می‌توانند به گرافیک بالایی دست یابند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره مانیتور جدید اپل منتشر نشده، اما احتمالا باید منتظر قیمت تقریبا بالایی برای آن باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone