🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11956.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

نسل بعدی گلکسی زد فلیپ احتمالا با دوربین چرخان روی لولا معرفی می‌شود

در حالی که انتظار می‌رود سامسونگ در ماه جاری و در رویداد آنپکد از دو گوشی تاشو «گلکسی زد فلیپ ۳» و «گلکسی زد فولد ۳» رونمایی کند، گزارش جدیدی عنوان می‌کند که احتمالا نسل ...

در حالی که انتظار می‌رود سامسونگ در ماه جاری و در رویداد آنپکد از دو گوشی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابل استان مازندران - تاشو «گلکسی زد فلیپ ۳» و «گلکسی زد فولد ۳» رونمایی کند، گزارش جدیدی عنوان می‌کند که احتمالا نسل بعدی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابل استان مازندران - گلکسی زد فلیپ از فناوری دوربین چرخشی روی لولا بهره ببرد.

بر اساس گزارش LetsGoDigital، سامسونگ اوایل سال جاری میلادی پتنت جدیدی را به دفتر مالکیت معنوی جهان (WIPO) ارائه کرده است که طراحی گوشی تاشو از خانواده «گلکسی زد فلیپ» را - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابل استان مازندران - نشان می‌دهد. طبق - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابل استان مازندران - مستندات ارائه شده در این پتنت که روی ماژول دوربین منحصر به فرد این گوشی تمرکز دارد، یک دوربین چرخان روی لولای گوشی دیده می‌شود که قابلیت چرخش به سمت بالا و عقب را دارد که با این وجود - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابل استان مازندران - می‌تواند از زوایای مختلفی عکاسی کند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابل استان مازندران

همچنین در این گزارش - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابل استان مازندران - عنوان شده است که ماژول دوربین این گوشی می‌تواند هم بعنوان دوربین سلفی و هم به عنوان سنسور اصلی گوشی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین طبق این مستندات، گوشی تاشو - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابل استان مازندران - به تصویر کشیده شده از نمایشگر خارجی کوچک‌تر نیز بهره خواهد برد که علاوه بر نمایش دادن اعلان‌ها و هشدارهای مربوط به گوشی در هنگام - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابل استان مازندران - تا شدن، به گرفتن عکس‌های سلفی نیز کمک خواهد کرد.

در حالی که طراحی دوربین چرخان روی لولای این گوشی به عنوان یک ماژول دوربین - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابل استان مازندران - کاملا جالب توجه به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابل استان مازندران - نظر می‌رسد، اما قرار دادن سنسور روی لولای دستگاه ممکن است مشکلات زیادی را ایجاد کند.

در آخر باید عنوان کرد که ماژول - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابل استان مازندران - دوربین این گوشی کمی بزرگ به نظر می‌رسد و احتمالا از لولا بیرون زده باشد. بنابراین گوشی در حالت باز شده، احتمالا به راحتی روی پنل پشتی خود قرار نخواهد گرفت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابل استان مازندران - و نگه داشتن آن نیز مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. از طرفی دیگر سامسونگ لولا گوشی‌های خود را به صورت یکپارچه می‌سازد که با این وجود طراحی این گوشی کمی متفاوت به نظر می‌رسد. البته - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بابل استان مازندران - باید توجه کرد که توسعه این گوشی هنوز در مرحله ارائه پتنت قرار دارد و مشخص نیست که سامسونگ واقعا قصد دارد روی چنین دستگاهی کار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone