🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11954.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

جوان ۲۲ ساله بریتانیایی به اتهام هک توییتر در اسپانیا بازداشت شد

وزارت دادگستری آمریکا از بازداشت شهروند بریتانیایی در اسپانیا خبر داد که به نفوذ غیرقانونی به حساب‌های کاربری افراد در شبکه‌های اجتماعی و اخاذی از کاربران متهم شده است. وی در هک گسترده توییتر در ...

وزارت دادگستری آمریکا از بازداشت شهروند بریتانیایی در اسپانیا خبر داد که به نفوذ غیرقانونی به حساب‌های - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تایباد استان خراسان - کاربری افراد در شبکه‌های اجتماعی و اخاذی از کاربران متهم شده است. وی در هک گسترده توییتر در سال ۲۰۲۰ نیز مشارکت داشته است.

«جوزف اُکانر» (Joseph O’Connor)، شهروند ۲۲ ساله بریتانیایی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تایباد استان خراسان - که در توییتر با نام کاربری «PlugWalkJoe» فعالیت داشته است، به تازگی در ارتباط با هک سال ۲۰۲۰ توییتر در اسپانیا بازداشت شده است. در جریان حمله گفته شده، تعداد زیادی از حساب‌های کاربری افراد سرشناس از جمله باراک اوباما، رییس جمهور پیشین ایالات متحده و ایلان ماسک مورد نفوذ قرار گرفتند و در نهایت صد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تایباد استان خراسان - هزار دلار کلاهبرداری از طریق بیت کوین صورت گرفت. وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه خود اعلام کرده است که فرد مذکور به نفوذ کامپیوتری به حساب‌های کاربری پلتفرم‌های تیک تاک و اسنپ چت نیز متهم شده است.

از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تایباد استان خراسان - جدی‌ترین اتهامات اُکانر می‌توان به توطئه و تلاش برای دسترسی غیرمجاز کامپیوتری جهت اخاذی موارد با ارزش از افراد به - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تایباد استان خراسان - وسیله ارسال پیغام‌های تهدیدآمیز اشاره کرد. گفته می شود که وی یکی از سارقان حرفه‌ای هویت کاربران از طریق دسترسی غیرمجاز به سیم کارت افراد بوده است. در چنین حملاتی فرد مهاجم با فریب شرکت‌های سرویس‌دهنده شبکه‌های ارتباطی موبایل می‌تواند به شماره موبایل و اطلاعات دریافتی توسط آن دسترسی داشته - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تایباد استان خراسان - باشد که در نهایتاً با دور زدن احراز هویت دو مرحله‌ای ممکن است امنیت حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی را زیر سوال ببرد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تایباد استان خراسان

در مصاحبه انجام شده از سوی اُکانر با نشریه نیویورک تایمز، وی به صراحت خود را صاحب نام کاربری «PlugWalkJoe» معرفی کرده و خبر از سوء استفاده هکرها از سرویس Slack برای دسترسی به اطلاعات محرمانه حساب‌های کاربری توییتر داده است. البته او بسیار مبهم پیرامون - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تایباد استان خراسان - نقش خود در حمله سال گذشته صحبت کرده است - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تایباد استان خراسان - که در نهایت موجب نفوذ به ۱۳۰ حساب کاربری شده بود. همچنین معتقد است که کار خلاف قانونی انجام - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تایباد استان خراسان - نداده و نهادهای قانونی می‌توانند به سراغ او بیایند.

دستگیری - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تایباد استان خراسان - اخیر در ادامه سلسله بازداشت‌های مرتبط با هک سال گذشته میلادی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تایباد استان خراسان - توییتر بوده است. گراهام ایوان کلارک از جمله دستگیرشدگانی است که از او به عنوان مغز متفکر نوجوان حمله یاد می‌شود. نیما فاضلی (Nima Rolex Fazeli) و Mason Chaewon نیز سایر افراد بازداشت شده هستند. در نهایت کلارک به سه سال زندان به دلیل نقش خود در هک گفته شده، محکوم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هورام نوشته شده درتاریخ 1402/04/03
سلام روزتون بخیر اطراف روستای کاریز تایباد اعزام نیرو دارید؟
پاسخ: بله در روستای کاریز شهر تایباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone