🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11952.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شرکت Royole از کیت توسعه موبایل توسط کاربران با نمایشگر تاشو رونمایی کرد

شرکت «Royole» از کیت سرگرم کننده توسعه موبایل توسط کاربران مجهز به نمایشگر تاشو به نام «Rokit» رونمایی کرد که با قیمت ۹۴۹ دلاری دارای کیف آلومینیومی ضد الکتریسیته ساکن است. شرکت Royole اولین تولیدکننده ...

شرکت «Royole» از کیت سرگرم کننده توسعه موبایل توسط کاربران مجهز به نمایشگر تاشو به نام «Rokit» رونمایی کرد که با قیمت ۹۴۹ دلاری دارای کیف آلومینیومی ضد الکتریسیته ساکن است.

شرکت Royole اولین تولیدکننده گوشی‌های تاشوی مجهز به صفحه نمایش منعطف با پنل AMOLED محسوب - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پاوه استان کردستان - می‌شود که قبل از سامسونگ، محصول نهایی خود را با نام FlexPai روانه بازار - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پاوه استان کردستان - کرد. البته کاربران عملکرد بسیار ضعیفی را از سوی دستگاه گفته شده گزارش کردند و هیچگاه نتوانست با استقبال چندان گسترده‌ای مواجه شود. معمولاً اولین بودن در هر زمینه‌ای نمی‌تواند به معنای بهترین بودن باشد و وقتی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پاوه استان کردستان - موضوع فناوری‌های حساس مانند صفحه نمایش‌های خمیده به میان بیاید، کار بسیار دشوارتر خواهد شد.

اما - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پاوه استان کردستان - Royole تسلیم نشده و اکنون قصد دارد بار دیگر با عرضه کیت توسعه موبایل تاشو (Rokit)، نام خود را - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پاوه استان کردستان - بر سر زبان‌ها بیاندازد. عجله برای عرضه سریع‌تر FlexPai به بازار موجب شده بود تا بسیاری از مشکلات مرتبط با صفحه نمایش و باگ‌های آزاردهنده نرم‌افزاری به چشم بخورند و مکانیسم لولا نیز نتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد؛ درحالی که برچسب قیمت ۱۳۲۰ دلاری، محصول را همراهی می‌کرد. آیا بار دیگر مشکلات گفته شده در محصول جدید این شرکت هم دیده می‌شود؟

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پاوه استان کردستان

ساخت دستگاهی با صفحه نمایش تاشو به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست و حتی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پاوه استان کردستان - سامسونگ نیز در نسخه اول گلکسی فولد نتوانست به خوبی از پس آن بربیاید. اما اگر به چنین فرایندی به چشم یک چالش نگاه می‌کنید، کیت توسعه موبایل تاشوی Royole می‌تواند به ابزاری - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پاوه استان کردستان - سرگرم‌کننده برای کاربران تبدیل شود. Rokit در کیف آلومینیومی ضد - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پاوه استان کردستان - الکتریسیته ساکن به بازار عرضه می‌شود تا از‌ آسیب‌های احتمالی در حین حمل و نقل جلوگیری به عمل آید. در درون آن نیز نسل سوم ماژول صفحه نمایش تاشوی Cicada Wing قرار گرفته است و حسگر مورد نیاز برای تبدیل نمایشگر به پنل لمسی، تبدیل HDMI و سایر اقلام ضروری در کنارش یافت می‌شوند.

کاربران باید منبع تغذیه ۵ ولت خود را برای - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پاوه استان کردستان - روشن کردن دستگاه مورد - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پاوه استان کردستان - استفاده قرار دهند - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر پاوه استان کردستان - و بدنه سفارشی نیز جهت پوشش سخت‌افزار طراحی کنند. به نظر می‌رسد که هدف اصلی عرضه چنین کیتی، ارائه راهکارهای جدید از سوی کاربران برای بکارگیری سخت‌افزار منعطف بوده است. علاقه‌مندان برای خرید Rokit باید مبلغ ۹۵۹ دلار را پرداخت نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone