🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26120.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

دومین هفته دیجیتال ایران برگزار می‌شود؛ نگاهی کامل به ابعاد گوناگون اینترنت اشیا

دبیر برگزاری رویداد هفته دیجیتال با اشاره به ضرورت تحول دیجیتال و تمرکز روی یافتن مدل درآمدی مناسب از بستر اینترنت اشیا در کشور، خبر از برگزاری این رویداد از ۷ تا ۱۱ آذر ماه ...

دبیر برگزاری رویداد هفته دیجیتال با اشاره به ضرورت تحول دیجیتال و تمرکز روی یافتن مدل درآمدی مناسب از بستر اینترنت اشیا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - در کشور، خبر از برگزاری این رویداد از ۷ تا ۱۱ آذر ماه داد. «مهدی روحانی نژاد»، دبیر برگزاری رویداد هفته دیجیتال و رئیس فروم اینترنت اشیا در ایران، در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد که هفته دیجیتال ایران از رویدادهای جهانی الگو گرفته و نخستین روز - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - برنامه در هفتم آذرماه در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - جزیره کیش و با حضور دولتمردان و فعالان مرتبط با فناوری 5G برگزار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - خواهد شد.

به گفته او، ادامه این رویداد از شنبه آغاز شده و در مکان‌های مختلف جلسات گوناگونی برپا خواهد شد: «از سال ۸۲ در گروه طیف همایش‌هایی مرتبط با تلکام در سراسر کشور برقرار می‌کردیم و موضوعات همایش هم بنا به ترند سال انتخاب می‌کردیم. از سال ۹۴ اما تمرکز خود را روی اینترنت اشیا گذاشتیم و تا به امروز همایش مربوط به اینترنت اشیا را در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - چند سال متوالی برقرار کردیم. در واقع دومین هفته دیجیتال همزمان با پنجمین نمایشگاه اینترنت ایران برقرار خواهد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - شد.»

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان

به گفته روحانی نژاد دلیل این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - تمرکز چندساله روی اینترنت اشیا، این بوده که تکنولوژی IoT همچنان پتانسیل‌های فراوانی در ایران دارد و به جایگاهی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - که باید برسد نرسیده است. او می‌گوید تیم آنها به این نکته پی برده که مسئله مهمی چون اینترنت اشیا در یک سال به جمع بندی کاملی نمی‌رسد و از همین رو با حمایت وزارت ارتباطات و دیگر نهادهای دولتی تصمیم گرفته‌اند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - که با توجه به مدل جهانی، چندین رویداد را در چند روز متوالی و به صورت هفته دیجیتال ایران برگزار کنند.

رئیس فروم اینترنت اشیا کشور همچنین خبر می‌دهد که در نمایشگاه امسال آنها قصد دارند تا به مسئله اینترنت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - اشیا از زوایای مختلفی نگاه کنند و به تمامی ابعاد آن توجه ویژه‌ای داشته باشند؛ به گفته روحانی نژاد هر یک از این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - زیرشاخه‌های گوناگون با کمک و حمایت یک نهاد دولتی دارای یک یا چند رویداد خواهد بود: «به عنوان مثال در مبحث کشاورزی با سازمان فضایی کشور و در بحث لیگ اینترنت اشیا با معاونت علمی همکاری کردیم. همچنین در مبحث انرژی با وزارت نیرو تعاملاتی داشته‌ایم.» روحانی نژاد می‌گوید که مبحث اینترنت اشیا در بدنه دولت حالا جدی‌تر از پیش تلقی می‌شود و آنها سعی دارند با برگزاری چنین رویدادی، این نگاه را به یک نگاه تجاری بدل سازند:

«در واقع دولت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - حالا پذیرفته که اینترنت اشیا یک کالای لوکس نیست و یک نیاز است اما متاسفانه حالا با شرایط بحران اقتصادی و نرخ بالای دلار روبرو هستیم. در واقع اگر همین نگاه دولت در سه چهار سال پیش وجود داشت، مسئله اینترنت اشیا خیلی جلوتر افتاده بود چرا که امروزه با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنیم. برای همین قصد داریم در رویداد امسال نگاهی خاص به مسئله تجاری سازی و درآوردن مدل درآمد از بستر اینترنت اشیا باشیم.»

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان

به گفته روحانی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - نژاد مراسم هفته دیجیتال در موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی و وزارت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - ارتباطات برگزار خواهد شد و در خلال آن مسابقه لیگ اینترنت اشیا نیز برقرار است که در روز اختتامیه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - رویداد به برندگان آن جوایز نقدی و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - نفیسی اهدا خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این رویداد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - می‌توانید به وبگاه رسمی هفته دیجیتال ایران مراجعه نمایید تا به صفحات ثبت‌نام سمینارهای گوناگون مراسم نیز هدایت شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone