🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37676.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

در رویداد آموزشی دیروز اپل چه گذشت؟

همانطور که می دانید، شرکت اپل دیروز در شیکاگوی آمریکا رویدادی برگزار کرد و آن را تماما به محصولات آموزشی و برنامه های آینده اش در این راستا اختصاص داد. نطق اصلی این مراسم با ...

همانطور که می دانید، شرکت اپل دیروز در شیکاگوی آمریکا رویدادی برگزار کرد و آن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را تماما به محصولات آموزشی و برنامه های آینده اش در این راستا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اختصاص داد.

نطق اصلی این مراسم با - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سخنان تیم کوک، مدیر عامل شرکت آغاز شد که ضمن تقدیر از مراکز آموزشی سراسر دنیا برای استفاده از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - محصولات اپل، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اعلام کرد که این مراکز الهام بخش شرکت برای تولید محصولات بهتر هستند.

در ادامه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مراسم اعلام شد که تا کنون ۲۰۰ هزار اپلیکیشن آموزشی برای اکوسیستم اپل طراحی شده و آیپد ۹.۷ اینچی، محبوب ترین تبلت این شرکت برای استفاده در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مقاصد آموزشی بوده است.

برای همین اپل در این مراسم - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از نسخه ای جدید اما تکراری از آیپد ۹.۷ اینچی رونمایی کرد که پشتیبانی از اپل پنسل جزو خصوصیات خوب آن برای مقاصد آموزشی به حساب می آید. آیپد ۹.۷ اینچی در حال حاضر ۳۲۹ دلار قیمت دارد، اما اپل اعلام کرد که این محصول را با قیمت ۲۹۹ دلار در اختیار مدارس قرار خواهد داد.

اپل طی این رویداد آموزشی از برنامه های آینده اش برای ارتقای محصولات iWork هم سخن گفت و اعلام - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کرد که اپلیکیشن های Keynote، Pages و Numbers با خصوصیاتی تازه به‌روزرسانی شده اند.

شاید مهم ترین به‌روزرسانی مربوط به اپلیکیشن Pages بوده که حالا به معلمان و دانش آموزان این امکان را می - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دهد تا با مشارکت یکدیگر اقدام به تولید محتوای متنی با دستخط خود و تصاویر و نقاشی های دلخواه نمایند.

همچنین در این رویداد، ابزاری به نام Smart Annotation هم رونمایی شد که قادر است - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برای معلمان امکان تصحیح ورقه های - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - امتحانی را در حین نوشتن دانش آموزان فراهم کند که می تواند برگ برنده اپل در رقابت با محصولات آموزشی گوگل باشد.

در همین راستا، پلتفرم جدیدی به نام Schoolwork هم معرفی شد که قرار است به عنوان رابطی دیجیتالی میان معلمان و دانش آموزان برای انجام تکالیف درسی ظاهر شود. اپل در انتهای مراسم سورپرایزی هم برای دانش آموزان داشت: افزایش ظرفیت فضای رایگان iCloud برای خریداران آیپد ۹.۷ اینچی جدید از پنج به ۲۰۰ گیگابایت.

در انتها می توانید خلاصه ای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از این مراسم را در ویدیوی زیر مشاهده نمایید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone