🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38153.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نماینده مجلس: خودروسازان تنها روی کاغذ سود ده هستند

در گفت‌ و گويى با خانه ملت، محمدرضا منصوری در مورد نتايج تعطیل کردن شرکت‌ های خودروسازی داخلی، اعلام كرد: طبیعی است که تعطیل کردن شرکت ‌های خودروسازی به نفع کشور نیست و باید به ...

در گفت‌ و گویى با خانه ملت، محمدرضا منصوری در مورد نتایج تعطیل کردن شرکت‌ های خودروسازی داخلی، اعلام کرد: طبیعی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - است که تعطیل کردن شرکت ‌های خودروسازی به نفع کشور نیست و باید به ‌صورت شیبدار و با تدبیر خودروهایی را که گران تمام شده‌ اند را اصلاح کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت‌ های خودروسازی کشور با گران فروختن روی پا ایستاده ‌اند، گفت: در صورتی که تعرفه واردات خودروهای خارجی برداشته شود طبیعی است که شرکت ‌های خودروسازی داخلی توان رقابت با آنها را ندارند.تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کوچصفهان استان گیلاننماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شرایط موجود در کشور چین و واگذاری شرکت ‌های خودروسازی کشور به سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور و یا خودروسازان خارجی در اقدامی مشابه، ادامه داد: در این زمینه وضعیت ایران بهتر از چین است زیرا قیمت انرژی و کارگر در ایران پایین‌ تر تمام می‌ شود.
وی با اشاره بر اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - طبیعی است با توجه به چنین شرایطی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - سرمایه ‌گذاران علاقه بیشتری برای حضور در ایران داشته باشند، عنوان کرد: تعطیلی این شرکت‌ های خودروسازی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - به نفع کشور نیست، اما بهتر است که به بخش خصوصی خارجی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - واگذار و یا اینکه با برندهای خارجی مطرح همکاری کنند، در واقع این تنها نسخه نجات صنعت خودروسازی کشور محسوب می‌ شود.تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کوچصفهان استان گیلاناین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه دیگری برای نجات صنعت خودروسازی کشور با توجه به میزان بدهکاری آن وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر بر روی کاغذ خودروسازان سود ده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - نشان می‌ دهند اما با وقوع یک فاجعه این مسئله روشن می ‌شود، بنابراین بهتر است هرچه زودتر این موضوع برطرف گردد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه اجازه دهیم مردم خودروی خوب سوار شوند، چرا که با توجه به هزینه ‌ای که پرداخت می ‌کنند حق دارند تا از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - محصولات با کیفیت استفاده کنند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - و خودرو مرگ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - سوار نشوند، خاطرنشان کرد: در مدیریت دولتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - تنها سفره برای یک عده پهن شده و هزینه‌ ها را - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - افزایش می‌ دهند، مدیران دولتی در ضرر مجموعه شریک نیستند و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - هر چه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - خطا کنند، هیچ زیانی را متحمل نمی ‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone