🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41181.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

عملکرد بی نظیر موتور درون سوز جدید از مزدا [تماشا کنید]

کمپانی مزدا چندماه قبل همزمان با معرفی برنامه های آینده اش برای موتورهای درون سوز از ارائه یک پیشرانه بنزینی با احتراق داخلی در سال 2019 خبر داده بود. این موتور قدرتمند که «اسکای اکتیو ...

کمپانی مزدا چندماه قبل همزمان با معرفی برنامه های آینده اش برای موتورهای درون سوز از ارائه یک - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پیشرانه بنزینی با احتراق داخلی در سال 2019 خبر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - داده بود.

این موتور قدرتمند که «اسکای اکتیو - اکس» نام دارد نسبت به موتور «اسکای اکتیو - جی» قدرت و کارایی بیشتری داشته و از فناوری «اشتعال متراکم جرقه کنترل شده» (Spark Controlled Compression Ignition) بهره می برد.  تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

در این تکنولوژی مخلوط سوخت و هوا تنها با فشرده شدن آن توسط پیستون، منفجر می‌شوند. در حقیقت این تکنولوژی تا حدودی مشابه اتفاقی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - است که در پیستون‌های موتور دیزل اتفاق - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می‌افتد. با این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تفاوت که در آنجا نیازی به تکنولوژی‌های پیچیده نیست.

این کمپانی اخیرا ویدئویی را منتشر کرده که در آن محفظه احتراق SCCI را با موتورهای دیزلی و بنزینی معمول مقایسه کرده است. در این موتور سوخت تزریق شده با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هوا بصورت همگن ترکیب می شود.تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

این ترکیب همگن مطابق معمول از طریق جرقه مشتعل نمی شود، بلکه با رسیدن پیستون به بالای سیلندر و متراکم شدن ترکیب، انژکتور مقدار کمی سوخت را از طریق شمع آتش زده و آن را - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ترکیب - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تزریق می کند که باعث اشتعال سریع و همگن آن می شود.

به گفته مزدا موتور اسکای اکتیو - - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اکس نسبت به مدل های معمول 30 درصد بازدهی بیشتری داشته و با مصرف سوخت کمتر، به حفظ محیط زیست نیز کمک می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone