🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  2. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41191.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

یازده روش ساده برای افزایش سرعت مک بوک

کند شدن سیستم عامل ها امری اجتناب ناپذیر است. حتی مک هم با اینکه از قدرت بهینه سازی بالایی برخوردار است، راه فراری در مقابل موضوع مورد بحث ندارد و به ناچار به این درد ...

کند شدن سیستم عامل ها امری اجتناب ناپذیر است. حتی مک هم با اینکه از قدرت بهینه سازی بالایی برخوردار است، راه فراری در مقابل موضوع مورد بحث ندارد و به ناچار به این درد مسری دچار می شود. البته با اضافه کردن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - یک حافظه رم یا هارد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - درایوی سریع تر، می - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شود این مسئله را حل کرد.

اما عجله نکنید؛ خیلی راحت می توان با استفاده از چند راهکار ساده از کندی بیش از حد مک - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جلوگیری کرد. پس در ادامه با دیجیاتو - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - همراه باشید تا از ۱۱ روش ساده برای افزایش سرعت مک با خبر شوید.

نرم افزار سیستم را به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - روزرسانی کنید

پیش از شروع هر چیزی، از به روز بودن مک اطمینان حاصل کنید. در اغلب اوقات آپدیت های - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تازه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - باعث بهبود عملکرد سیستم می - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شوند و همچنین به وضعیت شارژ و باتری، سامانی اساسی می دهند. پس در این صورت بهتر است که همیشه مک را به روز نگه دارید و آخرین آپدیت های نرم افزاری را در سریع ترین حالت ممکن دریافت کنید.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

برای دسترسی به آپدیت های تازه نیز کافیست روی آیکون اپل کلیک کنید و از طریق منو به نمایش درآمده گزینه «App Store» را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - انتخاب کنید. سپس از طریق گزینه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - «Updates» روی «Update All» کلیک کنید - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تا مراحل به روزرسانی آغاز شود.

با اسکن مک به دنبال بدافزارها بگردید

گفتن اینکه «مک هیچ ویروسی دریافت نمی کند» کمی رویایی است. - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - البته تا اندازه ای هم درست است. اگر امنیت ویندوز را با مک مقایسه کنید می فهمید که این ادعا چندان - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هم بی راه نیست.

روزانه میلیون ها - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کاربر ویندوز به دلایل مختلف گرفتار بدافزارها می شوند. این در حالی است که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این اتفاق برای مک یوزرها گاه به گاه روی می - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دهد. اما متاسفانه بر اساس خبرهای اخیر مثل اینکه رشد بدافزارها روی سیستم عامل شرکت اپل نیز در حال افزایش است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

اما از شنیدن این موضوع نگران نشوید. راهکارهای زیادی وجود دارند که می توان به کمکشان از هجوم بدافزارها به مک جلوگیری کرد. به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - عنوان مثال «Malwarebytes for Mac» یکی از بهترین هاست. هم رایگان است و هم سبک و می توان به کمک آن تا اندازه زیادی از - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ورود بدفزارها جلوگیری کرد.

برخی استارت آپ های بی استفاده را متوقف کنید

اگر بالا آمدن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سیستم تان به اندازه یک عمر طول می کشد، بهتر است - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از شر برخی استارت آپ ها خلاص شوید. البته این کار تنها روی مدت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - زمان بوت سیستم تاثیر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نمی گذارد. بلکه تا اندازه زیادی باعث افزایش سرعت پردازشی نیز می شود.

برای انجام این کار کافیست با کلیک روی آیکون اپل، - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - وارد «System Preferences» شوید. حالا در پنجره باز شده، گزینه «Users & Groups» را انتخاب و سپس روی تب «Login items» کلیک کنید.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

سپس لیستی از استارت آپ های موجود برای تان به نمایش درمی آید که می توانید بسته به نظر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خود، هر کدام را که می خواهید، - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - غیر فعال کنید.

از زیبایی تصویر بکاهید

با انتشار OS X Yosemite بیشمار جلوه بصری مختلف پا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به دنیای مک گذاشتند. پس از آن همه چیز - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - درخشان تر شد و مک ظاهر متفاوت تری به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خود گرفت. اما گفتنیست که این زیبایی های دل فریب دردسرهایی هم با خود به همراه آوردند که مهمترین آن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ها، کندی بیشتر برای سیستم عامل است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

اما تنظیماتی برای این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مسئله در مک گنجانده شده که به وسیله آن می توان از افکت های بصری کاست و عملکرد سیستم را بهبود - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بخشید. برای دسترسی به این ویژگی نیز کافیست دوباره به «System Preferences» بروید و از طریق آن وارد پنجره «Accessibility» شوید. حالا در بخش «Display»، گزینه «Reduce transparency» را پیدا کنید و با کلیک روی چک باکس کنارش، آن را فعال نمایید.

حافظه کش سیستم را پاک کنید

اگر به طور مداوم از کامپیوتر استفاده کنید، شانس جمع - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شدن فایل های غیر ضروری روی سیستم خیلی زیاد می - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شود. عملا این موضوع جدا از اینکه فضای هارد درایو را اشغال می کند، روی عملکرد سیستم نیز تاثیر می گذار - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و باعث کند شدن برخی اپلیکیشن ها می شود.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

مرورگرها در ارتباط با این موضوع نقش کلیدی دارند و به نوعی در جمع آوری فایل های غیر ضروری استاد هستند.به لطف وبگردی های روزانه، حافظه کش خیلی سریع تر از چیزی که انتظارش را داریم پر می شود و کندی کشنده ای با خود به همراه می آورد.

پس به همین منظور بهتر است به صورت مرتب فضای حافظه کش را خالی کنیم. برای انجام این کار نیز می توان از «CCleaner» کمک گرفت و حافظه کش را با سرعتی معقول و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کیفیتی مناسب پاک کرد.

نرم افزارهایی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که نمی خواهید را پاک کنید

گفتنیست که خالی کردن فضای هارد درایو نیز می تواند روی عملکرد سیستم تاثیر بگذارد. خصوصا زمانی که هارد تقریبا به مرز پر شدن برسد، تاثیر این موضوع بیشتر هم می شود.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

یکی از راه هایی هم که می توان از آن برای خالی کردن حافظه استفاده کرد، پاک کردن اپ هایی است که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که چندین و چند نرم افزار بلا استفاده را نصب می کنید و حتی یک بار هم به سراغش نمی روید، بهتر است کمی وقت بگذارید و به یک خانه تکانی اساسی بپردازید.

برای راحت تر شدن این موضوع می توان از نرم افزاری مانند «AppCleaner» نیز کمک گرفت. تنها کافیست اپ ها را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بگیرید و به داخل پنجره این نرم افزار بیندازید تا علاوه بر آنینستال شدن آن، فایل های مرتبط نیز پاک شوند.

فایل های غیر ضروری را پیدا و پاک کنید

درست است که اپ ها می توانند برای حافظه دردسر ساز باشند و فضای زیادی را به خود اختصاص دهند. اما مسئله اینجاست که اکثر فضای اشغال - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شده به اپ ها مربوط نمی شود. بلکه این فایل ها هستند که به جان سیستم می افتند و آرام آرام هارد درایو را پر می کنند.

اما پیدا کردن اینکه چه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - فایل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هایی را باید پاک کنیم هم خودش دردسرهایی به همراه دارد. البته با اپلیکیشن «Grand Perspective» می توان تا اندازه زیادی این مشکل را نیز حل کرد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

با Grand Perspective، چشم اندازی از فضای اشغال شده سیستم - - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - چیزی شبیه به تصویر بالا -در اختیارتان قرار می گیرد که در آن آیتم های ججیم با مربع های بزرگ و فایل های کم حجم با چهار ضلعی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - های کوچک به نمایش در می آیند.

البته با پاک کردن زبان های موجود روی سیستم نیز می توان تا حدی فضای اشغال شده را آزاد کرد. مک قادر است به بیشمار زبان مختلف با کاربر صحبت کند. اما عموما تنها یک یا دوتای آن ها مورد استفاده قرار می گیرند و باقی برای همیشه در گوشه ای خاک می خورند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

پس می - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شود با پاک کردن آن ها فضای موجود روی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سیستم را باز تر کرد. می توان - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برای انجام این کار از اپ رایگان «Monolingual» کمک گرفت و به صورت اتوماتیک زبان های - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - غیر ضروری روی سیستم را حذف نمود.

دستکتاپ خود را مرتب کنید

یک راه حل خیلی ساده برای افزایش عملکرد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سیستم نیز وجود دارد که همه باید به آن توجه کنند و آن هم چیزی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جز مرتب نگه داشتن دسکتاپ نیست. دسکتاپ هم پنجره ای است مانند تمام پنجره های دیگر موجود روی سیستم.

شلوغ بودن آن نیز جدای از آنکه پیدا کردن آیتم ها را سخت تر می کند، روی عملکرد و سرعت سیستم نیز تاثیر می گذارد. - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پس بهتر است هر از گاهی دسکتاپ سیستم را مرتب کنید تا عملکرد پردازشی کامپیوترتان با - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کندی مواجه نشود.

داشبورد یا ویجت های بلا استفاده را غیر فعال کنید

آخرین باری که از داشبور استفاده کردید کی بود؟ شاید اواخر سال ۲۰۰۵ میلادی. جدای از این ها، در سال ۲۰۱۶ نیز، صفحه مک پر شد از بیشمار ویجت مختلف که شاید تنها دو-سه تای آن ها مفید باشند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

اما می شود با چند کلیک ساده این ها را متوقف کرد و کمی به سیستم سرعت بخشید. - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تنها کافیست به «System Preferences» بروید و از طریق آن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پنجره - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - «Mission Control» را باز کنید. سپس حالت گزینه «Dashboard» را روی «off» بگذارید.

جدای از این موضوع با غیر فعال کردن ویجت های بلا استفاده نیز می توانید تا اندازه زیادی به عملکرد سیستم خود کمک کنید.

اپلیکیشن ها را به طور کامل ببندید

شاید این موضوع را ندانید. خیلی از کاربرهای مک هم از بابت آن بی اطلاع هستند. اما گفتنیست که با کلیک روی کلید «X» قرمز رنگ، برنامه به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - طور کامل بسته نمی شوند و در پس زمینه فعال می مانند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

پس بنابر این باید راهی وجود داشته باشد که بتوان به وسیله آن فعالیت اپ ها را به طور کامل متوقف کرد. - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - چرا که در غیر این صورت، فضای رم بیشتری از سیستم گرفته می شود و به مرور با کامپیوتر کندتری رو به رو خواهید شد.

از طرفی بستن کامل اپ ها کار خیلی سختی نیست. کافیست روی آیکون آن ها کلیک راست کنید و سپس با انتخاب گزینه «Quit» اپ مورد نظر را به طور کامل ببندید. البته این کار به کمک میانبر کیبورد «CMD + Q» نیز امکان پذیر است.

اگر هنوز هم سیستم کندی دارید، از OnyX کمک بگیرید

اگر هیچ کدام - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از این روش ها پاسخگو نبودند، نگران نشوید. هنوز یک ابزار قدرتمند مانده که می خواهیم راجع به آن صحبت کنیم. «OnyX» یک نرم افزار رایگان قدرتمند است که می توان - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - با آن وضعیت عملکرد مک را بهبود بخشید.

البته نا گفته نماند که این نرم افزار کاربردی برای کاربران حرفه ای طراحی شده و شاید هر کسی نباید به سراغش برود. با این حال اگر به سیستمی روان تر احتیاج دارید بهتر است با دقت بسیار از OnyX کمک بگیرید.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

ابتدا آن را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نصب و اجرا کنید. سپس وارد برنامه شوید و بگذارید - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که OnyX هارد درایو سیستم را شناسایی کند. در صورتی که همه چیز خوب پیش رفت، به تب «Maintenance» بروید و از طریق - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آن وارد بخش «Scripts» شوید.

از اینجا می توانید «Mac maintenance script» را مجبور به فعالیت اجباری - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کنید. سپس به بخش «Rebuilding» بروید و macOS را موظف به بازسازی تعدادی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حافظه کش بکنید. اینکار باعث می شود تا از کندی سیستم تا اندازه قابل توجهی کم شود و کامپیوتر با عملکردی بهتر به فعالیت هایش ادامه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone