🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41184.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

وزارت ارتباطات از برنامه‌های خود برای حفظ کودکان در فضای مجازی می‌گوید

کودکان امروزی اولین نسلی هستند که با پدیده‌ای به اسم فضای مجازی بزرگ می‌شوند. دغدغه تمامی مردم دنیا تاثیرات این فضا روی کودکان است چرا که هیچ‌کس به درستی نمی‌تواند پیش‌بینی کند که در آینده ...

کودکان امروزی اولین نسلی هستند که با پدیده‌ای به اسم فضای مجازی بزرگ می‌شوند. دغدغه تمامی مردم دنیا تاثیرات این فضا روی کودکان است چرا که هیچ‌کس به درستی نمی‌تواند پیش‌بینی کند که در آینده چه خواهد شد و این نسل به کجا خواهد رسید. فضای مجازی البته یک تهدید نیست و می‌تواند با استفاده از برنامه‌هایی مدون و قوانینی ساده تبدیل به بهترین فرصت برای نسل خردسال امروزی شود.

در همین راستا وزیر جوان ارتباطات که خود به عنوان یک - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پدر دلمشغولی زیادی در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این‌باره دارد بارها و بارها به مسئله حفظ حریم کودک و استفاده از اینترنت سالم برای این قشر اشاره کرده است. - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - «محمدجواد آذری جهرمی»، در نشست خبری خود در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات واقع در مصلی تهران در‌این باره در پاسخ به خبرنگار دیجیاتو اظهارات جدیدی را بیان داشت که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در آن به جهانی بودن این طرح اشاره - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شده است:

وزارت ارتباطات برنامه‌های ویژ‌ه‌ای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - درباره فضای مجازی و استفاده کودکان از آن را در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - حیطه کاری - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خود در نظر گرفته که در اولین مرحله با وزارت دادگستری (نماینده کشور ایران در کنوانسیون جهانی حقوق کودک) مطرح شده و سپس وزارتخانه‌های آموزش پرورش و وزارت ارشاد و نمایندگان مرکز ملی فضای مجازی نیز در جریان آن قرار داده شدند.مرکزملی فضای مجازی یک سند با عنوان «اینترنت کودک در فضای مجازی» را تهیه و تدارک دیده که بعد از بررسی‌های به عمل آمده روی آن به دستور کار شورای عالی درآمده است و به زودی تصویب خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

ساخت ابزاری برای والدین به منظور حفظ کودکان آنلاین ضروری به نظر می‌رسد

وی به یک برنامه اجرایی مختص وزارت ارتباطات در همین راستا اشاره کرد که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پشتیبان آن چندی پیش منتشر شده است. جهرمی علت انتشار این پیش‌نویس را استفاده از خرد جمعی و نظرات نخبگان در این‌باره می‌داند - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و می‌افزاید: «این اسناد سه بخش هستند که بخش اول مربوط به مطالعه قوانین کودک و فضای مجازی در بسیاری - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از کشورهای دنیاست و بخش دوم درباره وضعیت فعلی کشور ایران در حوزه اینترنت کودک و بخش نهایی به معرفی ابزارهای نظارت والدین اختصاص دارد.»

جهرمی به اصلاح این پیش‌نویس‌ها با توجه به انتقادها و گزارشات وارده بر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آن توسط خردجمعی اذعان داشت و از ایجاد یک وبسایت در این - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - زمینه خبر داد که در آن نسخه‌های این اسناد روز به روز آپدیت می‌شوند:

در صورت تایید نهایی این مطلب سند اجرایی وزارت ارتباطات در کنار سندهای مرکز ملی فضای مجازی در 13 آبان مصادف با روز دانش‌آموز به طور علنی رونمایی خواهد شد. پس از عرضه رسمی این اسناد می‌توانیم استراتژی مناسبی در این‌باره در کشور تدوین کنیم.

باید بستری برای کودکان در فضای مجازی ایجاد شود که انتخاب اول آنها در اینترنت باشد

وزیر ارتباطات اعتقاد دارد باید بستری در اینترنت برای کودکان تهیه شود که درست مانند شبکه‌های تلویزیونی «پویا» و «امید» که انتخاب اول کودکان برای دیدن برنامه‌های صداوسیما هستند، به گزینه اول خردسالان برای استفاده از آن در فضای مجازی تبدیل شود. وی از بخش خصوصی دعوت به عمل آورد تا در این عرصه مهم فعالیت کند چرا که بازار خوبی برای توسعه اقتصادی این بخش وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

او از حضور آموزش پرورش و پلیس فتا در کنار وزارت ارتباطات در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - زمینه صیانت از کودکان آنلاین ابراز خشنودی کرد و افزود:

این اسناد می‌تواند طرحی باشد که از سمت کشور ایران به دنیا ارائه شود چرا که این مسئله یک دغدغه جهانی برای مردم همه کشورهاست. طرح ما قابلیت ثبت شدن و مطرح شدن در سطح ملی و جهانی را دارد و می‌توان ایران - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را به عنوان پرچمدار حوزه صیانت کودکان آنلاین به دنیا معرفی کرد. درخواست برگزاری ورکشاپ این اسناد به ITU - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برای ارائه این طرح به سایر کشورها داده شده تا نقش خود را در عرصه فضای مجازی تثبیت کنیم.

موضوع حفظ کودکان و استفاده درست آنها از فضای مجازی مسئله‌ایست که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پیش‌تر تیم دیجیاتو به تفصیل به آن پرداخته و تنظیم سند و برنامه‌هایی برای بهبود آن، بسیار ضروری به نظر می‌رسد. نقش خانواده و دولت درکنار یکدیگر برای اجرای درست این طرح‌ها موضوعی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است که باید هرچه زودتر محقق شود - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تا نسل آینده بتواند - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از جوانب مثبت اینترنت بهره کافی را ببرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone