🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41187.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

قیمت ۸۰۰۰ دلاری برای آیفون 10 در وبسایت های خرید و فروش خارجی

جمعه گذشته بالاخره امکان پیش سفارش آیفون 10 برای علاقمندان آن فراهم شد و آنطور که خود اپل گزارش داد ظرف تنها چند ساعت از آغاز دریافت سفارشات، موجودی این شرکت به انتها رسید. با ...

جمعه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گذشته بالاخره امکان پیش سفارش آیفون 10 برای علاقمندان آن فراهم شد و آنطور که خود اپل گزارش داد ظرف تنها چند ساعت از آغاز دریافت سفارشات، موجودی این شرکت به انتها رسید.

با در نظر داشتن این نکته و البته گزارشاتی که پیشتر در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - رابطه با مشکلات اپل برای عرضه آیفون 10 (به خاطر تولید دوربین دستگاه و بوردهای آن) منتشر شده به راحتی می توان حدس زد که تقاضا برای این موبایل تا چه اندازه بالاست.

همین بالا بودن تقاضا باعث شد آنها که خوش شانس تر بودند و توانستند سفارش خود را در ساعات اولیه ثبت نمایند، موبایلی که هنوز به دستشان نرسیده را در وبسایت هایی نظیر eBay به فروش بگذارند و البته همانطور که حدس می زنید رقم های پیشنهادی برای آنها بالاتر از حد عادی و بعضا در سطوح نامتعارف قرار داشت.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

طبق بررسی های صورت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گرفته هم اکنون بالغ بر ۲۰۰ دستگاه آیفون 10 در این وبسایت به فروش گذاشته شده که از قیمت پایه پیشنهادی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اپل شروع می شوند تا رقم های بزرگ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تر نظیر ۸۴۰۰ دلار (که البته مشخص نیست با توجه به قیمت های پایین تری که در همین وبسایت موجود است افراد چرا باید حاضر شوند چنین رقمی را برای خرید آن بپردازند).

نسخه ۶۴ گیگابایتی این موبایل ۹۹۹ دلار قیمت دارد

البته ناگفته نماند که ۸۴۰۰ دلار را نمی توان یک رقم واقعی دانست (بالاترین مبلغ بعد از آن برای آیفون 10 شش هزار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دلار اعلام - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شده) با این همه شمار زیادی از آیفون هایی که برچسب قیمتی ۲۵۰۰ و ۳۰۰۰ دلار داشتند - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به راحتی فروش رفتند.

در انتها بد نیست اشاره کنیم نسخه ۶۴ گیگابایتی این موبایل ۹۹۹ دلار قیمتی گذاری - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شده و قرار است که ظرف هفته های - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آتی به دست مشتریان برسد. در هر صورت باید دید که آیفون ۱۰ در بدو ورود به کشور با چه قیمتی به دست - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مشتریان می رسد.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone